;
coinex

جدیدترین تصویر سلفی هانده ارچل در سال نو میلادی 2023 با موبایل محبوبش

تصاویر لو رفته از سلفی جدید هانده ارچل در سال نو میلادی 2023 را که کلاه قرمز زیبایی بر سر دارد، در ادامه تماشا کنید. پوتین براق او نیز جلب توجه می‌کند.

سلفی جدید هانده ارچل در سال نو میلادی 2023

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده ارچل در اتیلر با خبرنگاران مصاحبه کرد و درباره اینکه پروژه جدید دارد یا نه گفت:

در حال حاضر با خانواده‌ام وقت میگذرونم، چون میخوام یک کار درست در زمان درت اتفاق بیوفته، کمی صبر میکنم. باید سناریو به دلم بشینه!

بیشتر بخوانید:

تصاویری نادر از لباس بنفش رنگ توری هانده ارچل در یک مراسم هنری

عکس هانده ارچل در کریسمس :

سلفی جدید هانده ارچل در سال نو میلادی 2023
عکس هانده ارچل در کریسمس

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

ژست‌های دلبرانه هانده ارچل در کریسمس + [تصاویر زیباترین بازیگر ترکیه]

هانده در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. البته قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اووووو ییس

    پاسخ