;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد [+نسخه پایدار MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد. ظاهراٌ شیائومی نیز مانند سامسونگ روند به‌روزرسانی‌ دستگاه‌هایش را آغاز کرده است.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 به همراه رابط کاربری جدید و محبوب MIUI 14 از راه رسید. چند وقتی بود که سامسونگ در صدر اخبار کمپانی‌های تولیدکننده گوشی موبایل قرار گرفته بود که دلیل آن‌هم برمی‌گردد به برنامه به‌روزرسانی‌ گوشی‌های سامسونگ که تقریباً هرروز ادامه داشت.

اما حالا نوبت به رقیب اصلی سامسونگ یعنی شیائومی رسیده است و اولین گوشی که رابط کاربری جدید شیائومی و اندروید 13 را دریافت کرده شیائومی 12 پرچمدار سال گذشته این شرکت است. باید منتظر ماند و دید که بقیه دستگاه‌های شیائومی چه زمانی در لیست به‌روزرساتی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: لیست کامل گوشی‌هایی دریافت‌کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی، ردمی و پوکو

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد

رابط کاربری MIUI 14 یک ماه پیش معرفی شد و بلافاصله به برخی از گوشی‌های شیائومی در چین رسید. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، امروز گزارشی دریافت شد مبنی‌بر اینکه نسخه‌ی جهانی پایدار نیز منتشر شده و پرچم‌داران شیائومی ۱۲ اولین گوشی‌هایی هستند که آن را دریافت می‌کنند.

رابط کاربری جدید برپایه‌ی اندروید ۱۳ است و جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی ژانویه ۲۰۲۳ را به‌همراه دارد.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد

نسخه‌ی جدید را می‌توان از پایگاه داده MIUI دانلود کرد و حجم آن حدود ۴٫۴۳ گیگابایت است. افزون‌براین، شماره‌ی نسخه MIUI 14.0.2.0 (TLCMIXM) دارد و تنها برای شیائومی ۱۲ است و نه نسخه‌ی پرو.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    پس برای 12 کی میاد ؟

    پاسخ