;
coinex

خرید سهام تخفیفان توسط آپ منتفی شد

همکاری بین تخفیفان و آپ با ارائه سرویس‌های تخفیفان روی اپلیکیشن آپ شروع شد. هفته پیش نیز خبری مبنی بر خرید سهام تخفیفان توسط آپ منتشر شد.

هفته گذشته خبری مبنی بر خرید سهام تخفیفان توسط آپ منتشر شد. با اینکه چنین خبری در ادامه کاملاً تایید نشد اما به نظر همکاری‌های آپ با اپلیکیشن تخفیفان کماکان در حال انجام است.

در حال حاضر هم «محمد علی طائبی» مدیر سرویس‌های در حال رشد اپلیکیشن آپ درباره خرید سهام تخفیفان توسط آپ اعلام کرده است: «آپ در حال حاضر سهام تخفیفان را نخریده و  این موضوع را تایید نمی‌کنیم. معمولا در پی همکاری‌ها و فرصت‌های جدید چنین حرف‌هایی زده می‌شود. اما مطمئن هستیم که می‌توانیم همکاری‌های گسترده‌ای با تخفیفان داشته باشیم چون هر یک از ما مزیت‌هایی داریم که در کنار هم، می‌تواند امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتری برایمان فراهم کند».

او در ادامه در مورد افزایش همکاری این سوپراپلیکیشن با سایر کسب و کارها افزود: «ما امسال به این راه حل رسیده‌ایم که در سوپر اپلیکیشن آپ با کسب و کارهای مختلفی همکاری کنیم و دسترسی خدماتشان را در آپ فراهم کنیم. مثلا بازگشت وجه تخفیفان، خرید و تمدید اشتراک فیلیمو، خرید بلیط سینما، همکاری با لنز در زمان جام جهانی و امکان تماشای پخش زنده نمونه‌هایی از این دست بوده. چون معتقدیم کاربران آپ نیازهای مختلفی دارند و ما می‌توانیم سکویی برای کسب و کارهایی که کیفیتشان قابل قبول است باشیم».

بیشتر بخوانید: ابطال ادغام تخفیفان و نت برگ توسط شورای رقابت

ماجرای خرید سهام تخفیفان توسط آپ

طائبی ضمن تاکید بر سابقه همکاری‌های مشترک تخفیفان با آپ در گذشته افزود: «بازگشت وجه خدمت مهمی برای تخفیفان به شمار می‌رفت و این سرویس نیاز به آماده‌سازی و زیرساخت‌های مناسبی داشت که سیستم آپ بتواند به بازگشت پول تخفیفان وصل شود. چندین ماه بود که مشغول کار فنی روی محصولی بودیم تا در نهایت توانستیم در هفته دوم دی ماه سرویس را ارائه کنیم. به علاوه، ارائه محصولات در آپ تدریجی است و از هفته گذشته گروه‌های مختلفی از کاربران اندروید و iOS توانسته‌اند از سرویس تخفیفان در آپ استفاده کنند و به مرور هم تعداد این کاربران بیشتر خواهد شد».

خرید سهام تخفیفان توسط آپ

او در ادامه اظهارات خود اضافه کرد: «ما در سال‌های گذشته خدمات پرداخت و امثال آن را در سطح وسیع گسترش داده و ارائه کردیم، دسترسی به خدمات دولت الکترونیکی، قوه قضائیه و خدمات خودرویی نمونه‌ای از اینها بود. اما استراتژی بعدی ما غیر از خدمات تاکسی و رستوران، تمرکز روی خدمات سرگرمی، سینما، تماشای فیلم، محتوای آنلاین و خدمات مبتنی بر اشتراک است. ما با جامعه بزرگی از کاربران مواجهیم و چنین قابلیتی هم برای ما و هم شرکای ما ترکیب برنده برنده است».

به باور طائبی نتیجه همکاری آپ با تخفیفان تاثیر زیادی بر روی رفع ابهام در موضوع ادامه همکاری و آینده همکاری‌های آن‌ها خواهد داشت. بنابراین طرح چنین مسائلی از سوی طائبی به عنوان فرآیندی جهت کشف نوع همکاری آن‌ها در آینده‌ قلمداد شده است.

طائبی در پایان در مورد محدودیت‌های ماه‌های اخیر در حوزه اینترنت نیز به این صورت واکنش نشان داد:

«ما هم در این شرایط با چالش‌هایی مواجهیم که سایر استارت‌‌آپ‌های حوزه فناوری با آن مواجهند، اما محدودیت جدی ما در کانال ارتباطی و شبکه‌های ارتباطی با مشتریان است و به همین خاطر باید روی راهکارهای جدید ارتباط با مشتریان متمرکز باشیم».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید سهام تخفیفان توسط آپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر