;
coinex

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دمت اوزدمیر + [بیوگرافی بازیگر و رقاص جذاب ترک]

عکس پروفایل اینستاگرام دمت اوزدمیر را به همراه بیوگرافی بازیگر زیبای ترک که از سریال “پرنده سحرخیز” معروف است، در ادامه تماشا و مطالعه کنید.

بیوگرافی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر زاد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

دمت به تازگی به عنوان یکی از چهره‌های تبلیغاتی دیزنی پلاس در ترکیه فعالیت دارد. در سریال “بین من و دنیا” محصول این شرکت حضور داشت و با اسامی چون “بوعرا گولسوی”، “زرین تکین دور” و “حافظه نور سانجاک‌توتان” همبازی بود.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در آغاز حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت.

او بیشتر در سریال‌های رمانتیک کمدی شهرت دارد. “بوی توت فرنگی” و “پرنده سحر خیز” از جمله سریال‌های این ژانر هستند که اوزدمیر در آن‌ها درخشیده است. در سریال پرنده سحرخیز که با اسم “عظر عشق” به صورت دوبله شده از جم تی وی منتشر می‌شد، با جان یامان، یکی از فیت‌ترین بازیگران مرد ترکیه همبازی بود.

بیشتر بخوانید:

عکس پروفایل اینستاگرام دمت اوزدمیر

عکس پروفایل دمت اوزدمیر در اینستاگرام

عکس پروفایل دمت اوزدمیر در اینستاگرام
عکس پروفایل دمت اوزدمیر در اینستاگرام

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر