;
coinex

ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای توسط هواوی ممکن می‌شود

ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای توسط غول چینی صنعت مخابرات دنیا به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود. ایده‌های خلاقانه هواوی تمامی ندارد.

ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای توسط هواوی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های صنعت مخابرات در آینده‌ای نزدیک ممکن می‌شود. یک افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی مدعی شده است که سری جدید گوشی‌های تاشو هواوی به‌زودی معرفی خواهد شد که این گوشی‌ها مجهز به نسل جدید ارتباط ماهواره‌ای هستند. ارتباط ماهواره‌ای احتمالاً تا چند سال دیگر همه‌گیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

هواوی ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای را محقق می‌کند

به‌گفته‌ی یکی از افشاگران، هواوی روی نسل جدید گوشی میت X3 کار می‌کند. سیستم ماهواره‌ای این گوشی ارسال پیام صوتی ماهواره‌ای را امکان‌پذیر خواهد کرد. افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو می‌گوید:

نسل جدید گوشی‌های تاشدنی هواوی (Huawei Mate X3) پیش از گوشی P60 رونمایی می‌شود.

احتمالا تاشدنی بعدی چینی‌ها به «نسل جدید سیستم ارتباط ماهواره‌ای» مجهز خواهد بود تا دارندگان میت X3 بتوانند پیام‌های کوتاه ارسال و دریافت کنند. سیستم ماهواره‌ای میت X3 ارسال پیام صوتی را نیز ممکن می‌کند. نسخه‌ی اول سیستم ارتباط ماهواره‌ای هواوی که در میت ۵۰ استفاده شده است، صرفاً امکان ارسال پیام متنی را ارائه می‌دهد.

هواوی ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای را محقق می‌کند

سیستم ارتباط ماهواره‌ای نخستین‌بار سال گذشته در کانون توجه قرار گرفت. هدف اصلی این سیستم برقراری ارتباط در مکان‌هایی است که پوشش شبکه در آن‌جا ارائه نمی‌شود. گفتنی است که اپل با سری آیفون 14 در چند کشور از‌جمله آمریکا و کانادا سیستم ارتباط ماهواره‌ای را برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ارسال پیام صوتی با ارتباطات ماهواره‌ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر