;
coinex

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی منتشر شد. این گوشی یکی از زیباترین و و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های ساخت شیائومی است.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی به عنوان دومین گوشی دریافت‌کننده اندروید 13 منتشر شد. شیائومی نیز مانند سامسونگ همراه با اندروید 13، نسخه جدید رابط کاربری خود را در این بسته به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار داد. همچنین در دل این آپدیت، پچ امنیتی جدید گوگل نیز نهفته است تا خیال کاربران را از حیث امنیت دستگاه خود راحت کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد [+نسخه پایدار MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی از راه رسید

وب‌سایت Xiaomiui گزارش داده آپدیت MIUI 14 برای گوشی 11 لایت 5G NE با شماره نسخه V14.0.4.0.TKOEUXM تست شده و تست‌کنندگان پایلوت به آن دسترسی دارند.‌

منظور از تست‌کنندگان پایلوت کسانی هستند که در برنامه بتا عمومی MIUI 14 شرکت داشتند و لذا این افراد زودتر از دیگران به آپدیت مذکور دسترسی خواهند داشت. این آپدیت سپس به‌عنوان نسخه بتا پایدار برای تعداد محدودی از کاربران عادی منتشر خواهد شد و در صورتی‌ که مشکلی وجود نداشته باشد برای همه کاربران به صورت نسخه پایدار عرضه می‌شود.

آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی از راه رسید

قابلیت‌های MIUI 14 شامل امکان شخصی‌سازی پوشه‌ها با آیکون‌های بزرگ و نرمال و همچنین گزینه‌های جدید ویجت با شکل‌ها و سایزهای مختلف می‌شود. یکی از قابلیت‌های خوبی که به MUI 14 اضافه شده ویجت‌های گل و گیاه و حیوان خانگی است که حالت متحرک داشته و در صفحه هوم گوشی شما حالت کاملا زنده‌ای خواهند داشت.

رابط کاربری MIUI 14 دومین آپدیت اصلی گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE محسوب می‌شود. در واقع، این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را به‌عنوان دومین آپدیت اندرویدی خود دریافت می‌کند. این گوشی قرار است سه سال آپدیت‌های اصلی اندروید را دریافت کند، بنابراین بعد از به‌روزرسانی امروز می‌تواند یک آپدیت دیگر نیز دریافت کند و تا سال ۲۰۲۵ نیز قادر به دریافت آپدیت‌های امنیتی خواهد بود.

بیتشر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 شیائومی 11 لایت NE فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر