;
coinex

دانلود والپیپرهای جذاب هانده ارچل و دمت اوزدمیر برای تصویر زمینه گوشی

جذاب ترین عکس‌ های هانده ارچل برای تصویر زمینه گوشی را از ادامه این نوشتار دانلود کرده و از قسمت تنظیمات برای بک‌گراند گوشی خود انتخاب کنید.

دانلود جذاب ترین عکس‌ های دمت اوزدمیر برای تصویر زمینه گوشی

بیشتر بخوانید:

زندگینامه هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

گوشی اپل سه دوربینه هانده ارچل
دانلود والپیپر هانده ارچل

تصاویر لو رفته از برند موبایل هانده ارچل + [تلفن همراه گران قیمت بازیگر ترک]

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

Hande در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

دانلود جذاب ترین عکس‌ های هانده ارچل برای تصویر زمینه گوشی

دانلود والپیپر هانده ارچل

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر