;
coinex

حراج لوازم دفتر توییتر برای کاهش هزینه‌های شرکت!

حراج لوازم دفتر توییتر راهکار جدید ایلان ماسک برای فرار از ورشکستگی مالی و حفظ درآمد توییتر است. ماسک چوب حراج به مایملک توییتر زد.

ایلان ماسک در یک اقدام عجیب دیگر تصمیم به حراج لوازم دفتر توییتر گرفته است. این حراجی توسط یک شرکت معتبر در سان‌فرانسیسکو برگزار شده است. ماسک در زمان کنونی با بحران درآمد و ورشکستگی در توییتر دست‌وپنجه نرم می‌کند. این شبکه اجتماعی از زمان آمدن ایلان ماسک به دفتر اصلی و عهده‌دار هدایت آن، یک روز خوش نداشته و این ثروتمند آمریکایی روز‌به‌روز چاه توییتر را عمیق‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی

حراج لوازم دفتر توییتر در سان‌فرانسیسکو

به‌نظر می‌رسد که دیگر لازم نیست که مانند ایلان ماسک برای به دست‌آوردن بخشی از توییتر، 44 میلیارد دلار بپردازید. اگر از آن دسته افراد علاقه‌مند به خرید مبلمان اداری، لوازم آشپزخانه یا حتی یادگاری‌های رسانه‌های اجتماعی هستید، حراج جدید توییتر برای شما مناسب است. ظاهراً توییتر بی‌سروصدا حراجی آنلاین برای فروش اقلام دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو راه‌اندازی کرده است. Heritage Global Partners وظیفه‌ میزبانی این حراجی را به‌عهده دارد و این رویداد امروز به پایان می‌رسد.

حراج لوازم دفتر توییتر در سان‌فرانسیسکو

همانطور که می‌دانید ایلان ماسک به‌تازگی میزان قابل‌توجهی از ثروت خود را از دست داد و درحال حاضر در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برد. بنابراین حراج لوازم اداری توییتر نیز یکی دیگر از آخرین تلاش‌های او برای درآمدزایی از توییتر می‌باشد. توییتر در این حراجی دارایی‌های مازاد خود ازجمله تخته‌سفید، میز، صندلی، دستگاه‌های اسپرسوساز، اجاق‌های پیتزا، ایستگاه‌های شارژ دوچرخه و حتی تابلوی نئونی لوگوی خود با قیمت 35 هزار دلا را برای فروش گذاشته‌است.

در این اقدام، بیش از 600 قطعه ازجمله لوازم ارزشمندی مثل مجسمه‌ای از لوگوی معروف پرنده توییتر، برای حراج گذاشته‌شد. همچنین سایه‌های آبی‌ رنگی در برخی از مبلمان‌های این شرکت دیده می‌شود. قیمت پیشنهادی برای خرید این وسایل از 150 دلار تا 35 هزار دلار متغیر است. البته احتمال دارد که در صورت رقابت مشتریان شاهد افزایش بیشتر این قیمت‌ها باشیم.

پس از معامله ایلان ماسک برای خرید این شرکت در ماه اکتبر، توییتر موجی از اخراج، استعفا و کاهش هزینه‌ها را تجربه کرد. در ماه نوامبر، ماسک به کار از راه دور پایان داد و اعلام کرد که ناهار رایگان برای کارگران در دفتر سانفرانسیسکو دیگر ارائه نخواهد شد. همین امر باعث شد که تا تعداد زیادی وسایل آشپزخانه‌ دفتر مذکور ازجمله یخچال و گریل و غیره نیز عملاً بلااستفاده باشند‌. بنابراین در فهرست اقلام حراجی توییتر شاهد این لوازم نیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره حراج لوازم دفتر توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر