;
coinex

آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر

توییتر اخیراً خبر از آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر داده که به نظر این طرح مشابه همان سرویس بلو توییتر برای اشخاص باشد.

توییتر به‌تازگی آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر را تایید کرده است. این شبکه اجتماعی با انتشار لینک ثبت‌نام، امکان ثبت‌نام و دریافت درخواست سازمان‌ها برای این قابلیت که پیش‌تر تحت عنوان Blue for Business شناخته می‌شد، را اعلام کرده است.

بنابراین سازمان‌ها جهت دستیابی به این ویژگی باید علاوه بر درج نام، اطلاعات‌ دیگری نظیر یوزرنیم توییتر و وب‌سایت یا وب‌سایت‌های متعلق به خود را ذکر کنند. همچنین این سازمان‌ها باید نسبت به ثبت جزئیات مرتبط با اندازه شرکت و فهرست اکانت‌های وابسته به خود نیز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اعدام یک استاد دانشگاه به دلیل فعالیت در توییتر ؛ زبان سرخ سر سبز داد بر باد!

آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر

پیش‌تر ایلان ماسک در راستای بیان جزئیاتی از این قابلیت بیان داشت که تایید اصالت سازمان‌ها امکانی بوده که آن‌ها توانایی شناسایی اکانت‌های مرتبط به خود را داشته باشند.

حال راه‌اندازی این قابلیت در حالی طبق این اطلاعیه توییتر رخ داده که پیش‌تر، با عرضه قابلیت احراز هویت پولی در توییتر، موج عظیمی از انتقادات برای این شرکت به راه افتاد. دلیل این انتقاد‌ها به نظر مربوط به سهولت جعل هویت افراد با این ویژگی بود؛ زیرا بسیاری از اکانت‌ها با پرداخت پول و دریافت نشان هویت تاییدشده به راحتی چنین کاری را انجام می‌دادند. حال با راه‌اندازی قابلیتی مشابه برای سازمان‌ها همین خطر برای جعل هویت حقوقی آن‌ها نیز وجود دارد.

به هر حال، با توجه به افزایش اکانت‌های تاییدشده با هویت‌های جعلی، توییتر مدتی، دستور توقف فعالیت آن را صادر کرد. اما مجدداً در تاریخ 11 دسامبر، شاهد فعالیت دوباره توییتر بلو با اشتراک ماهانه 11 دلار بودیم. افزون‌براین، ایلان ماسک قبلاً درباره اعطای نشان‌هایی با رنگ‌های مختلف برای اکانت‌های تاییدشده صحبت کرده بود، که بر این اساس رنگ طلایی برای شرکت‌ها، خاکستری برای نهادهای دولتی و آبی نیز برای افراد خواهد بود.

آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر

ماسک همینطور اشاره‌هایی درباره ارائه امکانی به نام Tweet recommendation code داشته که طبق آن، استاتوس توییت و اکانت، حداکثر تا یک ماه قابل مشاهده خواهد بود. از دیگر تغییرات جدید مدنظر او می‌توان به انتقال دکمه بوک‌مارک به صفحه جزئیات توییت و قابلیت برش خودکار اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز ثبت نام تایید اصالت سازمان‌ها در توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر