;
coinex

خودرو اقتصادی BAC X3 توسط خودروسازان بم رونمایی شد [+مشخصات و زمان عرضه به بازار]

خودرو اقتصادی BAC X3 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد. این خودرو کراس‌اور توسط خودروسازان بم در این نمایشگاه ارائه شده است.

خودروسازان بم از خودرو اقتصادی BAC X3 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی کردند. این خودروی کراس‌اور جذاب یک خودروی اقتصادی محسوب می‌شود اما دارای مشخصات مناسبی است. گفته می‌شود که این کراس‌اور جذاب نسخه ایرانیزه شده جیلی X3 Pro است که از ابتدای سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید و در اردیبهشت‌ماه به بازار تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: ورود دومین محموله خودروهای وارداتی به کشور ؛ همچنان محدود و قطره‌چکانی!

خودرو اقتصادی BAC X3 رونمایی شد

شرکت خودروسازان بم در نمایشگاه خودرو کرمان از BAC X3 به‌عنوان محصول جدید خود پرده برداشت. این خودرو که نسخه ایرانیزه شده جیلی X3 Pro محسوب می‌شود در ابتدای سال 1402 تولید انبوه آن آغاز خواهد شد و قرار است در اردیبهشت ماه نیز به بازار عرضه شود.

خودرو اقتصادی BAC X3 رونمایی شد

کراس اوور جمع‌وجور خودروسازان بم دارای طراحی ظاهری جذابی بوده و در نمای جلو آن شاهد یک جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی هستیم که ترکیب آن با چراغ‌ها نمای جذابی را به‌وجود آورده است.

شرکت خودروسازان بم برای این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر 102 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس CVT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

خودرو اقتصادی BAC X3 رونمایی شد

این خودرو دارای مصرف سوخت پایینی بوده و از امکانات متعددی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت دکمه‌ای به‌همراه سیستم‌های کنترل و پایداری ABS، EBD، ESC، VDC، EBA، TSC و HHC بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خودرو اقتصادی BAC X3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر