;
coinex

دانلود تصویر زمینه های خفن جان یامان در کنار ماشین مرسدس بنز

لینک دانلود تصویر زمینه های خفن جان یامان در کنار ماشین مرسدس بنز (Can Yaman) در ادامه این نوشتار پیوست شده است؛ همراه ما باشید.

دانلود خفن ترین والپیپرهای جان یامان و هانده ارچل

تصویر زمینه های خفن جان یامان در کنار ماشین مرسدس بنز

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. جان در استانبول و خانواده‌ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاوی است، متولد شد.

وی تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. او تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا شد و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ‌التحصیل شد.

بیشتر بخوانید:

نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) می‌باشد که در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته‌است. سپس در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر به ایفای نقش پرداخت.

بازی در سریال پرنده سحرخیز برای جان یامان موفقیت‌های بسیاری در کشور ترکیه و نیز در سطح جهانی در پی داشت. جدیدترین سریال او سریال آقای اشتباه است. گفتنی است که در این سریال با با پارتنر سابقش یعنی اوزگه گورل ایفای نقش کرده‌است. والپیپر جان یامان در کنار ماشین لوکس را در ادامه دانلود کنید.

والپیپر جان یامان در کنار ماشین لوکس

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر