;
coinex

نماینده مجلس: پیامرسان‌های خارجی مالیات و بدهی خود را بپردازند، رفع فیلتر شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس در اظهاراتی نسبت به فیلترینگ پیامرسان‌های خارجی واکنش نشان داده و خواستار پرداخت مالیات و بدهی آن‌ها در صورت تمایل به فعالیت شده است.

«علیرضا سلیمی»، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، نسبت به انتقادات اخیر در موضوع محدودیت و فیلتر برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب به این شرح واکنش نشان داد: «اگر پیام‌رسان‌های خارجی‌ مایلند به فعالیت در ایران ادامه دهند، باید به تعهدات خود عمل و مالیات و بدهی خود را پرداخت کنند».

بیشتر بخوانید: افزایش 6 برابری تعداد کاربران فعال ایتا در نتیجه فیلترینگ واتساپ!

شروط فعالیت پیامرسان‌های خارجی

سلیمی همچنین انتقادات خود را نسبت به برخی رسانه‌ها به این شکل مطرح کرد: «متاسفانه برخی رسانه‌ها نیز عامل بی‌مزد و مواجب خارجی‌ها شده‌اند و این موضوع به زورگویی خارجی‌ها منجر شده است درحالی که نباید در مقابل آنها کوتاه آمد».

پیامرسان‌های خارجی

همچنین وی در ادامه اضافه کرد: «همان‌طور که دسترسی مردم به شبکه‌های داخلی با سرعت و کیفیت مطلوب، حق آن‌ها است، این موضوع نیز حق ملی مردم است و برخی از این موضوع آگاه نیستند و سراغ بازی‌های سیاسی رفته‌اند».

این عضو هیئت رییسه مجلس در مورد جنجال‌های اخیر برگزاری کنکور نیز بیان داشت: «وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور، اینترنت را قطع کرد و این ماجرا ناشی از مدیریت نامناسب است. عجیب‌تر آنکه با وجود این تمهیدات همچنان سوالات هم لو رفت».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرداخت مالیات و سایر تعهدات از سوی پیامرسان‌های خارجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر