;
coinex

دانلود جذاب‌ترین عکس‌ های هانده ارچل و بوراک اوزچیویت برای پروفایل اینستاگرام

ضمن مطالعه بیوگرافی هانده (Hande Ercel)، زیباترین عکس‌ های هانده ارچل برای پروفایل اینستاگرام را از ادامه این نوشتار دانلود نمایید.

عکس پروفایل اینستاگرام هانده ارچل در کنار گربه محبوبش

دانلود بهترین عکس‌ های بوراک اوزچیویت برای پروفایل اینستاگرام

هانده ارچل کیست

Hande در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

دانلود بهترین عکس هانده ارچل برای پروفایل
دانلود بهترین عکس هانده ارچل برای پروفایل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

بیشتر بخوانید:

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

دانلود زیباترین عکس‌ های هانده ارچل برای پروفایل اینستاگرام

دانلود بهترین عکس هانده ارچل برای پروفایل

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هیچی این دختر خشگل نیس

    پاسخ