;
coinex

اعطای نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ایرانسل

اعطای نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ایرانسل از سوی «محمدرضا مخبر دزفولی»، معاون اول رئیس‌جمهوری، در مراسم تجلیل از پیشتازان اقتصاد ایران صورت پذیرفت.

براساس گزارشی از روابط عمومی ایرانسل، نخستین «آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران» و همچنین مراسم رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش‌حساب (تراز)، تحت عنوان «رسم درستکاری» با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: ورود ایرانسل و اسنپ به بورس ؛ عرضه اولیه ایرانسل چه زمانی است؟

اعطای نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ایرانسل

این مراسم در روز سوم بهمن 1401 با حضور «محمدرضا مخبر دزفولی» معاون اول رئیس‌جمهور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، محمد رضوانی‌فر معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران، جمعی از مدیران دولتی، تعدادی از فعالان اقتصادی کشور و اصحاب رسانه برگزار شد.

اعطای نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ایرانسل

در طی این رویداد تحت عنوان تنها شرکت حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، برای اولین بار تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران از نظر شفافیت، قانونمندی و خوش‌حسابی مالیاتی از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی به «بیژن عباسی‌آرند»، مدیرعامل ایرانسل، اعطا شد.

آنچه به عنوان رتبه برتر توسط ایرانسل حاصل شده است، در این لوح تقدیر، تحت عنوان درستکاری، شایستگی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیرعامل و کارکنان ایرانسل بیان و از طرفی خطاب به دکتر عباسی‌آرند، ابراز امیدواری شده تا دیگر فعالان اقتصادی هم در راستای دستیابی به این سطح از شفافیت و قانون‌مداری تلاش خود را به‌کار گیرند. به‌نظر دولت، دنبال تشویق سایر شرکت‌ها بوده تا اهداف خود را با بنگاه‌های برتر هم‌راستا کنند و در جمع راهبران اقتصادی کشور حضور یابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعطای نشان پیشتاز اقتصاد ایران به ایرانسل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر