;
coinex

راه‌اندازی نخستین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای در آمریکا

استخراج بیت‌کوین این روزها بسیار محبوب شده و به طرق مختلفی انجام می‌شود. حال خبر از استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای در آمریکا رسیده است.

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت استخراج بیت کوین و دیگر رمزارزها، خبر از احداث نخستین مرکز داده مبتنی بر انرژی هسته‌ای در ایالات متحده رسیده که انتظار می‌رود به مرکزی برای استخراج بیت کوین بدل شود.

بیشتر بخوانید: استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT ؛ محصولی مناسب زمستان‌های سخت!

استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای در آمریکا

بنابر جدیدترین گزارش‌ها، این مرکز داده 48 مگاواتی به طور مستقیم به نیروگاه هسته‌ای Susquehanna در شمال شرقی پنسیلوانیا متصل است و انتظار می‌رود فضای 1200 هکتاری آن میزبان خدمات استخراج بیت کوین و محاسبات ابری باشد.

احداث تاسیسات استخراج بیت کوین با کربن صفر در این محوطه برای اولین بار در آگوست 2021 مطرح شد. اگرچه عملیات ساخت این مرکز استخراج بیت کوین در اوایل دسامبر سال گذشته برای مدت کوتاهی به حالت تعلیق درآمد، شرکت استخراج بیت کوین TeraWulf اخیراً اعلام کرد که در مرحله اولیه افزایش عملیات استخراج خود است و انتظار دارد 50 مگاوات ظرفیت خالص استخراج را در سه ماهه اول 2023 فراهم کند.

راه‌اندازی نخستین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای در آمریکا

در یکی دیگر از تلاش‌های کم‌هزینه کردن استخراج بیت‌ کوین، پارک ملی ویرونگا در شرق کنگو نیز در حال استخراج بیت‌کوین با استفاده از برق آبی است تا بودجه لازم برای محافظت از جنگل‌ها و حیات وحش در قدیمی‌ترین پارک حفاظت‌شده آفریقا را فراهم کند.

استخراج بیت کوین با کربن صفر و با استفاده از نور خورشید، با کمک پنل‌های خورشیدی نیز امکان‌پذیر است. برای عملکرد موفقیت‌آمیز این روش، یک Antiminer S19 که از 72 کیلووات ساعت در روز استفاده می‌کند، به یک سیستم خورشیدی 14 کیلووات ساعتی یا حدود 35 پنل خورشیدی استاندارد 400 وات نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی نخستین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو دنبال کرده و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر