;
coinex

تایید ساخت فصل دوم سریال The Last of Us توسط HBO [+تیزر ویدیویی]

محبوبیت بالای سریال The Last of Us آن هم تنها پس از پخش دو قسمت، احتمالا اچ‌بی‌او را به تایید ساخت فصل دوم سریال The Last of Us واداشته است.

خوشبختانه اقتباس از بازی موفق بوده! این را نه ما که گیمرها هم به آن اذعان کرده‌اند و حتی اگر تجربه بازی را نداشته باشید، به خوبی با سریال The Last of Us ارتباط برقرار می‌کنید و در این دو قسمت جذب داستان می‌شوید. محبوبیت چشمگیر سریال همچنین، تایید رسمی HBO برای ساخت فصل دوم سریال The Last of Us را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: قارچ زامبی سریال Last of Us واقعیت دارد و می‌تواند موجودات زنده را آلوده کند!

تایید ساخت فصل دوم سریال The Last of Us

بعد از پخش تنها دو قسمت از فصل اول سریال آخرین از ما، شبکه HBO رسما خبر از ساخت فصل دوم این مجموعه با انتشار یک تیزر ویدیویی 10 ثانیه‌ای داد.

در حالی که تنها دو قسمت از فصل اول سریال The Last of Us پخش زنده است، شبکه اچ بی او روز گذشته به طور رسمی خبر از تمدید این سریال برای فصل دوم داد.

البته هیچ نوع اطلاعاتی در خصوص جزئیات فصل دوم این سریال، تعداد قسمت‌های آن و موارد جزئی دیگر در دست نیست و HBO تنها به نمایش یک تریلر ویدیویی از این فصل از سریال در توییتر بسنده کرده است. با این حال مشخصا ماجراجویی جوئل و الی برای حداقل یک فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت. تریلر فصل دوم سریال The Last of Us را در ادامه ببینید:

فصل اول این سریال در مدت اخیر رکوردهای خاصی را شکسته و موفقیت زیادی کسب کرده است به طوری که تعداد بینندگان قسمت دوم آن در مقایسه با قسمت اول 22 درصد رشد داشته است. فصل اول این سریال بنابر برنامه‌ریزی قبلی 9 قسمت دارد. بنابراین حالا زمان زیادی برای تصمیم‌گیری درباره موفقیت یا عدم موفقیت آن حداقل در فصل اول باقی مانده است.

با توجه به این که به جز تریلری که در بالا مشاهده می‌فرمایید، هیچ اطلاعاتی در خصوص فصل دوم در اختیارمان نیست، نمی‌توانیم حدس بزنیم داستان فصل نخست در کجا به اتمام خواهد رسید. بنابراین مشخص نیست که آیا پایان فصل اول دقیقا همان‌جایی خواهد بود که نسخه اول بازی در آن‌جا به اتمام رسید یا خیر.

در هر صورت می‌توان انتظار داشت تم کلی فصل دوم مشابه با نسخه دوم بازی بوده و از حال و هوای نسخه اول بازی و فصل اول سریال فاصله بگیرد!

فردا، یکشنبه، قسمت سوم سریال The Last of Us از شبکه HBO پخش خواهد شد. پس در صورتی که به این سریال علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم تماشای آن را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ساخت فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر