;
coinex

فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی معرفی شد

جیمز گان به عنوان مدیر جدید برند دی سی از برنامه‌های خود شامل فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی پرده‌برداری کرد که نوید آینده‌ای جذاب برای دنیای دی‌سی می‌دهد.

سه ماه پیش از معرفی جیمز گان کارگردان سری فیلم‌های محافظین کهکشان در مارول، به عنوان مدیر جدید استودیوهای فیلمسازی DC در کنار پیتر پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم‌های آکوامن و شزم، حالا گان از برنامه‌های فاز نخست جهان سینمایی دی سی پرده برداشته که شامل فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌هایی جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: فهرست آثار فاز پنجم مارول رسما منتشر شد

فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی

بخش نخست این جهان سینمایی با عنوان Gods and Monsters اولین فاز از پروژه‌های تحت‌نظارت گان خواهد بود که بین سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷ سرانجام در دسترس هواداران قرار می‌گیرد.

سه فیلم Superman Legacy که نگاهی متفاوت به شخصیت سوپرمن خواهد داشت و گان نوشتن فیلم‌نامه آن را برعهده دارد برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۲)، The Brave and the Bold که داستان جدید بتمن و رابین به‌حساب می‌آید، فیلم Swamp Thing و چندین فیلم با تمرکز بر شخصیت سوپرگرل و گروه بدنام The Authority از کمیک‌های دی‌سی از جمله پروژه‌های سینمایی بخش خدایان و هیولاها محسوب می‌شوند.

فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی معرفی شد
فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی

برای پروژه‌های متمرکز روی تلویزیون دنیای دی‌سی، سریال تلفیقی انیمیشن و لایواکشن Creature Commandos که توسط گان نوشته می‌شود، سریال لایواکشن Lanterns با تمرکز روی هال جردن و جان استوارت، سریال Booster Gold، سریال Waller که اسپین‌آف سریال Peacemaker با بازی ویولا دیویس است و سریال لایواکشن Paradise Lost با تمرکز روی سرزمین محل تولد Wonder Woman، به‌عنوان پنج سریال نخستین دنیای سینمایی جدید دی‌سی شناخته می‌شوند.

گان می‌گوید به جز سریال Waller که قرار است به‌نوعی دنباله Peacemaker باشد و نسبت به دیگر پروژه‌های معرفی شده روی موضوعات جدی‌تری تمرکز دارد، کارگردان‌‌ها و بازیگران هیچ‌کدام از پروژه‌های معرفی شده‌ی فعلی DC تا مدتی دیگر اعلام نمی‌شوند. همچنین روند ساخت و فیلم‌برداری فصل دوم سریال Peacemaker نیز به‌دلیل تمرکز گان روی این سریال اسپین‌آف و به‌پایان رساندن فیلم‌نامه‌ی Superman Legacy، تا زمان نامشخصی متوقف شده است.

کریستینا هادسون، جرمی اسلیتر، درو گادرد، کریستال هنری و تام کینگ از اعضای جدید اتاق نویسندگان DC Studios خواهند بود که گان و کارگردان‌ها و فیلم‌نامه‌‌نویس‌های آینده این پروژه‌های پرتعداد را همراهی می‌کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، براساس برنامه‌ی فعلی قرار است در یک بازه‌ی یک ساله، شاهد انتشار دو فیلم سینمایی و دو سریال برای شبکه‌ی HBO Max به‌مدت هشت تا ۱۰ سال باشیم.

البته هنوز مشخص نیست این برنامه از چه سالی و با اکران یا پخش کدام یکی از این پروژه‌ها آغاز می‌شود. البته گان تایید می‌کند به پروژه‌های فعلی پیش‌روی دی‌سی که پیش از این توسط والتر هامادا، رئیس پیشین این برند برنامه‌ریزی و تولید شده بود، اطمینان کامل دارد و فیلم The Flash را که قرار است تابستان روی پرده‌ی نقره‌ای برود «یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی که تا به‌حال ساخته شده است» می‌داند.

فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی معرفی شد
فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی

گان و سفران همچنین درخصوص پروژه‌های جدا از این برنامه‌ جدید که سه فیلم Joker: Folie a Deux تاد فیلیپس، فیلم Black Superman به نویسندگی Ta-Nehisi Coates که جی.جی. آبرامز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، فیلم Batman II مت ریوز که قرار است در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران شود و سریال اسپین‌آف Penguin برای شبکه‌ی HBO Max را شامل می‌شوند، می‌گویند این پروژه‌ها مشابه با آنچه در دنیای کمیک‌ها اتفاق می‌افتد، با لیبل و برند DC-Elseworlds و خارج از یونیورس اصلی گان و دی‌سی طی سالیان آینده ساخته و به هوادران عرضه می‌شوند.

در انتها گان اضافه می‌کند پروژه‌ی The Brave and the Bold روی رابطه‌ی بروس وین و فرزندش دیمین وین به‌عنوان رابین متمرکز خواهد بود. البته جست‌وجو برای برای بازیگر مناسب جهت ایفای نقش بتمن و رابین در این فیلم همچنان ادامه دارد. همچنین گان و سفران مشتاق همکاری دوباره با بن افلک به‌عنوان کارگردان در یکی از این پروژه‌ها هستند، هرچند هنوز به‌صورت رسمی پیوستن او به هیچ‌کدام از این پروژه‌ها اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فاز اول فیلم و سریال های جهان دی سی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر