;
coinex

همکاری مارول و EA در بازی فیفا 23 ؛ بازیکنان کلاسیک با پوشش ابرقهرمانان!

همکاری مارول و EA به این معنا است که مارول اینترتینمنت مسئول تولید کارت‌های خاصی برای بازیکنان کلاسیک حالت Ultimate Team در بازی فیفا 23 خواهد بود.

کارت‌های بازی FUT Heroes اولین بار با فیفا 22 معرفی شدند و بازیکنان کلاسیک تیم‌ها را شامل می‌شد که طرفداران از آن‌ها به عنوان قهرمان یاد می‌کنند. در بازی فیفا 23 نیز قرار است این کارت‌ها وجود داشته باشند؛ اما با تفاوتی در طراحی و ظاهر.

بنابر اظهارات الکترونیک آرتس، نسخه‌های پایه این کارت‌ها از زمان انتشار بازی در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) در دسترس خواهند بود و این کارت‌های ویژه در زمان دیگری همراه با حالت جام جهانی به آن اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی فیفا 23 (FIFA 23) اعلام شد

همکاری مارول و EA در بازی فیفا 23

در شرایطی که نسخه‌های پایه کارت هر قهرمان،‌ لحظاتی نوستالژیکی از دوران حرفه‌ای هر بازیکن را شامل می‌شود، نسخه جام جهانی لحظات مهمی از بازی‌های ملی و بین‌المللی را به همراه دارد. نسخه جام جهانی همچنین دارای آمار بهتری نیز هست.

همکاری مارول و EA همچنین آیتم‌های دیگری مانند تیفوها، البسه و توپ را نیز شامل می‌شود. علاوه‌براین، یک کتاب کمیک قهرمانان مارول را با حضور بازیکنان به همراه دارد. در حال حاضر کارت 4 قهرمان تایید شده که عبارتند از: یحیی توره (بازیکن سابق منچسترسیتی)، پارک جی سونگ (بازیکن سابق منچستر یونایتد)، کلودیو مارکیزیو (بازیکن سابق یوونتوس) و لندون داناون (بازیکن بازنشسته تیم ملی آمریکا). البته که در آینده کارت‌های بیشتری اضافه خواهد شد.

همکاری مارول و EA در بازی فیفا 23 ؛ بازیکنان کلاسیک با پوشش ابرقهرمانان!
همکاری مارول و EA در بازی فیفا 23

بازی FIFA 23 مطابق برنامه قبلی در تاریخ 30 سپتامبر مقارن با 8 مهر برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان،‌ ایکس باکس سری ایکس و اس، استادیا و پی سی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص همکاری مارول و EA در بازی فیفا 23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر