;
coinex

نماینده مجلس: اختلالات اینترنتی بیشتر تحریم ملت از سوی دولت است تا یک تصمیم عاقلانه!

نماینده مردم اردبیل در مجلس طی اظهاراتی جنجالی، وضعیت نامناسب بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه دانست.

طبق گزارشی از ایسنا، «صدیف بدری»، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس، اعلام کرد: «کاهش سرعت اینترنت به رغم فیلتر بودن اغلب شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی مورد استفاده مردم در کنار تحمل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تورم همچنان به عنوان مهم‌ترین دغدغه این روزها بالاخص برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی به شمار می‌رود».

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: بعد از قطع اینترنت برق را هم قطع کنید!

تحریم ملت از سوی دولت با محدودیت اینترنت

بدری در مورد شباهت محدودیت اینترنت با تحریم ملت از سوی دولت افزود: «اوضاع نابسامان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه است تا یک تصمیم سنجیده، پیش از اینکه ریشه کسب و کارهای اینترنتی کشور خشکانده شود، به تحریم داخلی ملت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پایان دهید».

تحریم ملت از سوی دولت

وی در پایان بیان داشت: «با وجود وعده مسئولان مربوطه به ویژه شخص شما مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط اما همچنان شاهد روند کاهش سرعت اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه هستیم، به طوری که مردم در برخی ساعات قادر به استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی داخلی هم نیستند».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تحریم ملت از سوی دولت با محدودیت اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر