;
coinex

تلاش توییتر برای بدل شدن به یک پلتفرم پرداخت مانند پی پال و اپل پی

توییتر به منظور رقابت با Apple Pay و PayPal قصد راه‌اندازی پلتفرم پرداخت خود را دارد. این شرکت در همین راستا اقدامات لازم برای دریافت مجوز را انجام می‌دهد.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت در پی روش‌های جدیدی جهت افزایش درآمد خود بوده است. درحال‌حاضر نیز گزارش‌هایی از تمایل ماسک برای ایجاد پلتفرم پرداخت توییتر به‌منظور رقابت با اپل پی (Apple Pay) و پی‌پال (PayPal) خبر می‌دهند.

چند ماه پیش ماسک هم صراحتاً از برنامه‌های خود برای تبدیل توییتر به یک بانک مدرن و ورود به بازار پرداخت پرده برداشته بود. در آن موقع، او این ایده بلندپروازانه را به‌عنوان یک «فرصت تحول‌ساز» نامیده بود که از طریق آن کاربران توانایی انجام پرداخت‌های مالی خود در این شبکه اجتماعی را در اختیار خواهند داشت. اما تا به امروز، جزئیات بیشتری در مورد این طرح فاش نشده است، به هر حال ادامه تلاش توییتر در این مسیر کاملاً مشهود است.

بیشتر بخوانید: قوانین مسدودسازی حساب در توییتر سهلگیرانه‌تر می‌شود

ایجاد پلتفرم پرداخت توییتر

مطابق با گزارش جدید فایننشال تایمز، این شرکت هم‌اکنون در حال پیگیری درخواست مجوزهای لازم جهت تبدیل‌شدن به یک پلتفرم پرداخت در ایالات متحده است. در ادامه این گزارش ذکر شده که «استر کرافورد»، مدیر بخش مدیریت تولید تو‌ییتر، بر روی زیرساخت سرویس جدید در حال فعالیت بوده است. افزون‌براین، بار دیگر بر قصد ماسک برای تبدیل توییتر به یک «اپلیکیشن همه‌چیز»  تاکید شده است.

پلتفرم پرداخت

پلتفرم پرداخت جدید تو‌ییتر ابتدا با ارزها و روش‌های پرداخت معمولی سروکار خواهد داشت، اما مطابق انتظارات این شرکت در آینده جهت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال برنامه‌هایی در ذهن دارد. پیش‌تر هم از این تغییر تحت عنوان یکی از تغییرات بالقوه‌ای که «ایلان ماسک» پس از خرید توییتر به دنبال آن بوده، یاد شده بود. در نتیجه، این پلتفرم اساساً به دنبال رقابت با PayPal و حتی Apple Pay خواهد بود.

به هر حال، هنوز زمان دسترسی به این قابلیت جدید توییتر مشخص نیست. همچنین قدرت رقابت این شرکت با سایر شرکت‌هایی که مدت زیادی در این بازار بوده‌اند، در آینده باید مورد سنجش قرار گیرد. افزون‌براین، احتمالاً شرکت ایلان ماسک در برنامه‌های خود با بررسی‌های دقیق قانون‌گذاران روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ایجاد پلتفرم پرداخت توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر