;
coinex

کمپانی EA از تعطیلی بازی اپکس لجندز تا 90 روز آینده خبر داد

تعطیلی بازی اپکس لجندز در نسخه موبایلی به تایید استودیو ریسپاون رسیده و این بازی از ابتدای ماه می 2023 از دسترس عمومی خارج خواهد شد.

طی جدیدترین گزارشات منتشرشده از استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، توسعه‌دهنده بازی Apex Legends Mobile، رسماً اعلام شد که سرورهای این بازی به‌زودی خاموش خواهند شد. این استودیو در مورد تصمیم خود اعلام کرد که این موضوع به علت عدم وجود کیفیت، کمبود محتوا و عدم هماهنگی در محتوای جدید ارائه‌شده برای بازی اپکس لجندر موبایل در دستور کار این بازی‌ساز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بازی 3 The Last of Us به این شرط ساخته می‌شود

تعطیلی بازی اپکس لجندز به علت فقدان کیفیت لازم

در ادامه بیانیه ریسپاون در توییتر، جزئیات از برنامه‌ این استودیو جهت پایان بازی Apex Legends Mobile با بازیکنان به اشتراک گذاشته شده است. در این بیانیه ذکر شده است: «قدردانی از بازیکنان و تیم‌ها برای پیوستن به ما در بازی Apex Legends Mobile، حتی برای این مدت کوتاه، پایان‌ناپذیر است. از صمیم قلب از شما متشکریم».

تعطیلی بازی اپکس لجندز

طبق اعلام ریسپاون، از امروز شمارش معکوس 90 روزه‌ی تعطیلی بازی اپکس لجندز آغاز شده است و این بازی در تاریخ 11 اردیبهشت 1402 (1 می 2023) در تمام مناطق از دسترس خارج خواهد شد. بنابراین بازیکنانی که از فروشگاه این بازی بتل‌رویال خریدهای درون برنامه‌ای به ثبت رسانده‌اند، تنها تا پایان مهلت 90 روزه به محتوای خود دسترسی خواهند داشت. اما با وجود این اخبار، ریسپاون اعلام داشته است که بازیکنان بابت هیچ یک از خریدهای خود، مبلغی را دریافت نکرده و بازپرداختی در کار نخواهد بود.

در ادامه ریسپاون درباره‌ی تاثیر لغو نسخه‌ی موبایلی بر آینده‌ی بازی Apex Legends بیان داشت که قصد این شرکت بازی‌سازی هیچ تاثیری بر آینده‌ی این بازی بتل‌رویال روی پی سی و کنسول‌ها نخواهد داشت و استودیوی سازنده در آینده برنامه‌های خود را برای آپدیت‌های بعدی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعطیلی بازی اپکس لجندز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر