;
coinex

تاریخ عرضه فارکرای 7 مشخص شد

یوبی‌سافت تاریخ عرضه فارکرای 7 را مشخص کرد. این بازی این بازی یکی از فرانچایزهای محبوب Ubisoft است که نسل قبلی آن سال گذشته میلادی عرضه شده بود.

تاریخ عرضه فارکرای 7 توسط شرکت سازنده این بازی محبوب اعلام شد. بنابه یک گزارش و یا شاید هم یک افشاگری، سری هفتم این بازی که توسط شرکت Ubosoft توسعه داده شده است به همراه بازی Far Cry Multiplayer تا سال 2025 میلادی عرضه نخواهد شد. پس همانطور که قابل مشاهده است، یوبی‌سافت در سال 2025 دو بازی مهم معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تاریخ عرضه فارکرای 7 مشخص شد

وب‌سایت خبری «اینسایدر گیمینگ» (Insider Gaming) گزارش می‌دهد که شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) دو بازی Far Cry 7 و Far Cry Multiplayer را در دست توسعه دارد.

شرکت Ubisoft از زمان انتشار بازی Far Cry 6 در سال 2021، اطلاعات تازه‌ای در مورد آینده فرانچایز پرطرفدار خود منتشر نکرده است. اکنون تام هندرسون، خبرنگار وب‌سایت Insider Gaming اعلام کرده که Ubisoft قصد توسعه دو بازی ار فرانچایز Far Cry را دارد. البته این دو پروژه قرار نیست به این زودی‌ها در دسترس بازیکنان قرار بگیرند.

به گفته‌ی هندرسون، اکنون بازی Far Cry 7 با نام مخفیانه Project Blackbird و پروژه چندنفره Far Cry با نام مخفیانه Project Maverick در شعبه «یوبی‌سافت تورنتو» (Ubisoft Toronto) در حال توسعه هستند. هندرسون می‌گوید که این دو بازی قرار بود در یک محصول واحد منتشر شود. اما زمانی که «دن های»، تهیه‌کننده سابق از Ubisoft جدا شد، این شرکت تصمیم گرفت که دو پروژه مزبور به صورت جداگانه ساخته شوند.

تاریخ عرضه فارکرای 7 مشخص شد

هندرسون در گزارش خود مطرح می‌کند که پروژه چندنفره Far Cry شباهت قابل‌توجهی به بازی تاکتیکال Escape From Tarkove خواهد داشت. او همچنین ادعا می‌کند که بازی چندنفره Far Cry در منطقه آلاسکا جریان دارد. هندرسون اطلاعات کمی در مورد بازی Far Cry 7 گفت اما به نظر می‌رسد که این بازی نیز در منطقه آلاسکا جریان خواهد داشت. گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت Ubisoft از سال 2015 علاقه داشت که یکی از نسخه‌های Far Cry در منطقه یخ‌بندان آلاسکا اتفاق بیافتد.

هندرسون در پایان گزارش خود اعلام می‌کند که عرضه بازی Far Cry 7 و Far Cry Multiplayer برای پاییز سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، شرکت Ubisoft با مشکلاتی مالی به علت فروش ناامید‌کننده محصولات جدید مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ عرضه فارکرای 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر