;
coinex

سری گلکسی اس 23 چند بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند؟

سری گلکسی اس 23 جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد. همواره پرچم‌داران سامسونگ بهترین گوشی‌ها ازنظر دریافت پشتیبانی نرم‌افزاری محسوب می‌شوند.

سری جدید گلکسی اس 23 سامسونگ در حال حاضر به اندروید 13 و نسخه‌ جدید رابط کاربری One UI مجهز است. علاوه‌براین، شاید تا پایان سال 2023 و زمانی‌که گوگل اندروید 14 را در دسترس قرار می‌دهد، این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را نیز دریافت کند. بنابراین یکی از سوالاتی که در این راستا از طرف طرفداران سری گلکسی اس 23 مطرح می‌شود این است که مدل گلکسی S23 در طول عمر خود درمجموع چه تعداد به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد؟

سامسونگ بهترین شرکت در زمینه ارائه جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری بوده است. این شرکت افزون‌بر اینکه معمولاً به‌روزرسانی‌هایش را قبل از سایر تولیدکنندگان حتی گوگل منتشر می‌کند؛ بلکه سیاست پشتیبانی خود از مدل‌های منتخب را نیز گسترده‌تر کرده تا موفق به پوشش چهار ارتقای سیستم‌عامل شود.

بنابراین سری جدید گلکسی اس 23 نیز از همین سیاست پیروی خواهد کرد. این‌ بدان معنا است که سه پرچم‌دار سال 2023 سامسونگ چهار ارتقای اصلی سیستم‌عامل تا اندروید 17 یا هر‌آنچه گوگل در سال 2026 به عنوان سیستم‌عامل موبایلی خود معرفی کند، را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری گلکسی اس 23 سریع‌ترین تراشه ساخته شده در تاریخ کوالکام است

جزئیاتی از آپدیت‌های نرم‌افزاری سری گلکسی اس 23

خانواده‌ی گلکسی اس 23 مسلماً بعد از دریافت اندروید 17 (احتمالاً در اواخر سال 2026 یا اوایل 2027) دیگر به‌روزرسانی اصلی‌ای را دریافت نخواهند کرد؛ اما پشتیبانی از سری گلکسی اس 23 در سال 2026 پایانی نخواهد داشت. در واقع این سه پرچم‌دار باید به‌مدت پنج‌ سال پچ‌های امنیتی را دریافت کنند که این به معنای پشتیبانی امنیتی سامسونگ حداقل تا سال 2028 از این گوشی‌ها است. بنابراین پشتیبانی از پچ‌های امنیتی برای مدتی پس از سال 2026 ادامه خواهد یافت.

سری گلکسی اس 23

پرچم‌داران جدید سامسونگ در همان ابتدا با رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهند شد. این نسخه‌ در واقع آپدیت شده رابط کاربری One UI 5.0 محسوب می‌شود و در موارد گوناگون از‌جمله دوربین، گالری و اپلیکیشن‌های AR Zone، ویجت‌ها، حالت‌ها و مسیریابی‌ها، ویژگی‌های سامسونگ دکس و ویژگی‌های ارتباطی ارتقا یافته است.

اگر در پی ارتقای مداوم و هر ساله گوشی سامسونگ خود هستید، سری گلکسی S23 قابلیت‌های ارتقاء یافته متعددی درمقایسه‌با مدل‌های 2022 ارائه می‌کند. این لیست شامل فضای ذخیره‌سازی و رم سریع‌تر، تراشه‌ اسنپدراگون بدون توجه به نوع بازار، نخستین حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 23 اولترا، عکاسی بهتر در نور کم، صفحه‌نمایش روشن‌تر برای Galaxy S23 استاندارد و طراحی ظاهری بهبودیافته‌ای است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت‌های نرم‌افزاری سری گلکسی اس 23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر