;
coinex

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات مشخص شد

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 رسماً توسط پارامونت پیکچرز اعلام شد. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 2024 اکران خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 از سوی تهیه‌کننده آن اعلام شده است. دنباله فیلم Gladiator طبق برنامه در سال 2024 اکران خواهد شد و پارامونت پیکچرز تاریخ نمایش عمومی فیلم گلادیاتور 2 را 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403)‌ اعلام کرده است. مدتی قبل هم تعیین شد که پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People و فیلم Aftersun مشغول مذاکرات نهایی با پارامونت جهت بازی در نقش لوسیوس در فیلم Gladiator 2 است.

این در حالی است که مسکل اخیراً با بازی در فیلم Aftersun موفق شده تا برای نخستین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. ریدلی اسکات به‌منظور کارگردانی فیلم Gladiator 2 به دنیا سینما برگشته است. از طرفی مسئولیت تدوین فیلمنامه فیلم گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا قرار دارد که قبلاً هم با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 ؛ ادامه فیلم پرافتخار گلادیاتور

لازم به ذکر است که فیلم Gladiator در سال 2000 روی پرده‌های سینما به نمایش درآمد و موفق به فروشی بیش از 460 میلیون دلار در گیشه جهانی شد. همچنین این فیلم به‌منظور دریافت 11 جایزه اسکار نامزد شد که 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو را کسب کرد.

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2

طبق گزارشات به‌نظر فیلم Gladiator 2 قصد روایت داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را خواهد داشت. لوسیوس در پایان فیلم گلادیاتور تحت تاثیر بسیار ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

به‌تازگی اسکات فیلم Napoleon را کارگردانی کرده که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی نظیر واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز خواهیم بود. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2023 بر پرده سینما برود و از شبکه اپل تی‌وی پلاس هم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 چیست؟ اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر