coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات مشخص شد

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 رسماً توسط پارامونت پیکچرز اعلام شد. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 2024 اکران خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 از سوی تهیه‌کننده آن اعلام شده است. دنباله فیلم Gladiator طبق برنامه در سال 2024 اکران خواهد شد و پارامونت پیکچرز تاریخ نمایش عمومی فیلم گلادیاتور 2 را 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403)‌ اعلام کرده است. مدتی قبل هم تعیین شد که پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People و فیلم Aftersun مشغول مذاکرات نهایی با پارامونت جهت بازی در نقش لوسیوس در فیلم Gladiator 2 است.

خرید بلیط هواپیما

این در حالی است که مسکل اخیراً با بازی در فیلم Aftersun موفق شده تا برای نخستین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. ریدلی اسکات به‌منظور کارگردانی فیلم Gladiator 2 به دنیا سینما برگشته است. از طرفی مسئولیت تدوین فیلمنامه فیلم گلادیاتور 2 بر عهده دیوید اسکارپا قرار دارد که قبلاً هم با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 ؛ ادامه فیلم پرافتخار گلادیاتور

لازم به ذکر است که فیلم Gladiator در سال 2000 روی پرده‌های سینما به نمایش درآمد و موفق به فروشی بیش از 460 میلیون دلار در گیشه جهانی شد. همچنین این فیلم به‌منظور دریافت 11 جایزه اسکار نامزد شد که 5 جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو را کسب کرد.

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2

طبق گزارشات به‌نظر فیلم Gladiator 2 قصد روایت داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را خواهد داشت. لوسیوس در پایان فیلم گلادیاتور تحت تاثیر بسیار ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

به‌تازگی اسکات فیلم Napoleon را کارگردانی کرده که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی نظیر واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز خواهیم بود. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2023 بر پرده سینما برود و از شبکه اپل تی‌وی پلاس هم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 چیست؟ اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر