;
coinex

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی از راه رسید تا قاتل پرچمدار پوکو با آن پردازنده قدرتمندش نیز به جمع دریافت‌کنندگان اندروید 13 و MIUI 14 بپیوندد.

آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی منتشر شد. این گوشی به‌عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار توانمند به‌ جمع دریافت‌کنندگان جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید موسوم‌ به اندروید 13 و همچنین جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی‌های شیائومی (MIUI 14) پیوسته است. در این بسته به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی گوگل نیز گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 شیائومی 12X منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

سروکله آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی نیز پیدا شد

به نظر می‌رسد که کم‌کم قطار ارائه آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی پرسرعت‌تر می‌شود. در حالی که روز گذشته خبر از آپدیت MIUI 14 شیائومی 12X دادیم حالا نوبت به یک دستگاه دیگر است که در حقیقت خودش ری‌برند شده یک مدل دیگر است و آن مدل هنوز آپدیت را دریافت نکرده است! بله، آپدیت اندروید ۱۳ پوکو X4 GT شیائومی با MIUI 14 رسما ارایه شده است.

شیائومی در ارائه جدیدترین آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی های خود از رقابت عقب است. خیلی از پرچمداران واجد شرایط شیائومی هنوز به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که تقریباً همه دستگاه‌های واجد شرایط برندی مانند سامسونگ، این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

خبر خوب اما این است که اکنون Poco X4 GT دریافت MIUI 14 را بر اساس اندروید 13 را آغاز کرده است. دو هفته پیش نیز آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ۱۲ عرضه شده بود.

سروکله آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی نیز پیدا شد

حدودا ۸ ماه پیش بود که POCO X4 GT معرفی شد. این گوشی به صورت پیش‌فرش با MIUI 13 و اندروید ۱۲ عرضه شده بود. این اولین ارتقای عمده‌ای است که گوشی هوشمند مذکور از زمان عرضه، دریافت می‌کند.

در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی MIUI 14 که بر روی اندروید 13 اجرا می‌شود، بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌های زیادی وجود دارد. ورژن این آپدیت V14.0.1.0.TLOMIXM است. این ارتقا اکنون به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی برای گروه بزرگتری از کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

اگر نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > لوگو MIUI > به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. ما به شما توصیه می کنیم اگر به‌روز‌رسانی هنوز برای شما نمایش داده نمی‌شود کمی صبر کنید زیرا به زودی برای دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

این تمام چیزی بود که در مورد آپدیت MIUI 14 پوکو X4 GT ارائه شده است. متاسفانه حجم آپدیت و جزئیات بیشتر در حال حاضر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 پوکو X4 جی تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    Miui14.0.1.0tlomixmاپدیت کردم اما چیزی تغییر نکرد خبری از سوپر ایکون ها و…..نبود

    پاسخ

    سلام من الان اپدیت miui14.0..1.0رو دریافت کردم حجم پایینی داره ۷۰۹مگابایت هست

    پاسخ

    اما هیچ تغییری نکرد برام فقط تو بخش تنظیمات ظاهرش یکم تغییر کرد لطفا کمک کنید ویژگی های بزرگنمای پوشه و…….نداره miui14.0.1.0TLOMIXM

    پاسخ

    برا من آپدیت جدید آمده ولی دلیل ندارن هی زرتی زرتی آپدیت کنم فعلا خوبه

    پاسخ

    برا من poco x3 pro هست دیروز آپدیت کردم اندروید ۱۳ با miui 14 خیلی خوب شده بدون لگ و باگ با قابلیت های زیاد عالیه

    پاسخ