;
coinex

آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T از راه رسید. بسته به‌روزرسانی شیائومی به‌ غیر از اندروید 13، رابط کاربری MIUI 14 را نیز به همراه دارد.

آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T به همراه رابط کاربری MIUI 14 منتشر شد. این شرکت چینی روز‌به‌روز گوشی‌های بیشتری از خانواده بزرگ خود را به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری انحصاری خودش آپدیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 برای ردمی 9 به طور غیررسمی منتشر شد [+لینک دانلود]

آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T منتشر شد

کم‌کم آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 به دستگاه‌های بیشتری می‌رسد. به تازگی دو دستگاه محبوب از پوکو و شیائومی این آپدیت را دریافت کرده‌اند و آپدیت اندروید ۱۳ پوکو F4 و شیائومی 11T با MIUI 14 رسما عرضه شده است.

شیائومی آپدیت پایدار رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را برای شیائومی 11T و پوکو F4 منتشر کرده است. به‌روزرسانی شیائومی 11T با ورژن MIUI 14.0.3.0 TKWMIXM ارائه می‌شود، در حالی که به‌روزرسانی برای Poco F4 دارای ورژن MIUI 14.2.0 TLMEUXM است. هر دو نیاز به دانلود حدود 3.5 گیگابایت دارند.

آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T منتشر شد
آپدیت MIUI 14 شیائومی پوکو F4
آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T منتشر شد
آپدیت MIUI 14 شیائومی 11T

با این حال، عرضه آپدیت MIUI 14 در حال حاضر منحصر به کاربرانی است که در برنامه Mi Pilot ثبت نام کرده‌اند. در حالی که این به‌روزرسانی برای شیائومی 11T در سطح جهانی عرضه می‌شود، عرضه آن برای Poco F4 به اروپا محدود شده است. این به روز رسانی با وصله امنیتی دسامبر 2022 اندروید و ویژگی های MIUI 14 ارائه می‌شود.

شیائومی ادعا می‌کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره‌سازی کمتری مصرف می‌کند. به‌طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه‌بر این، MIUI 14 حافظه را به‌طور مؤثر تخصیص داده به‌طوری‌که تا حد امکان فرآیندهای غیرضروری خود را از حافظه بوت آزاد می‌کند. همچنین استفاده از حافظه برنامه‌ها و سرویس‌های سیستم را به‌شدت کنترل می‌کند. امیدواریم این امر اعلان‌های برنامه‌ها را مسدود نکند.

درنهایت، MIUI 14 به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به‌غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیریت فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستمی را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می‌توانید ساعت، آب‌وهوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 پوکو F4 و شیائومی 11T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من گوشی ۱۱t ولی هرچی میزنم میگه آپدیت در دسترس نیست نسخه بتا هست فعلأ یا موقعیت فرق می‌کنه

    پاسخ