;
coinex

سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران معرفی شد

پست سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در سال اخیر بارها دستخوش تغییر شده، اخیرا سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران معرفی شد.

طبق گزارشی از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در روز شانزدهم بهمن‌ماه، طی حکمی از طرف شهردار تهران، «سعید جهانی» تحت عنوان سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران انتخاب شد.

گفتنی است در طول یک سال اخیر، این در واقع سومین‌ مرتبه از انجام پروسه تغییر سرپرست سازمان فاوا شهرداری تهران بوده است.

در بهمن‌ سال 1400، با تصاحب صندلی شهرداری تهران از طرف زاکانی، «رضا واحدی‌فر» که پیش‌تر مشغول به فعالیت در معاونت شبکه و امنیت سازمان فاوا بود، به‌عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد. او در واقع جایگزین فرجودی شد که وظایف این سمت را به مدت چهار سال در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بر عهده داشت.

پس از این دوره هم محضرنیا جانشین واحدی‌فر در این سازمان شد. طی این دوره، شهرداری تهران با چالشی بزرگ روبرو و سامانه‌های آن مورد حمله سایبری واقع شد.

بیشتر بخوانید: ایجاد اداره کل امور سلبریتی‌ها تایید شد!

انتصاب سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران

جهانی به عنوان سرپرست جدید سازمان فاوا، دارای مدارک کارشناسی فناوری اطلاعات از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر است. او قبلاً در پست‌های مدیرکل دفتر IT سازمان فناوری اطلاعات ایران، راهبری صدور گواهی‌های نرم‌افزاری شورای عالی انفورماتیک و معاونت خدمات دیجیتال شهروندی سازمان فاوای شهرداری تهران مسئولیت‌هایی را بر عهده داشته است.

سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران

در متن حکم جهانی ذکر شده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم».

لازم به ذکر است که اواسط خردادماه سال جاری سایت شهرداری تهران و چند سامانه زیرمجموعه آن مانند «تهران من» در حالت خارج از دسترس قرار گرفتند. طبق اطلاعیه روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری، این اختلال عمدی مطابق با یک حمله سایبری اتفاق افتاده است. در همین راستا نیز به مدت نسبتاً طولانی امکان دسترسی به سامانه‌های شهرداری وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتصاب سرپرست جدید سازمان فاوا شهرداری تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر