;
coinex

ایلان ماسک: نجات توییتر از ورشکستگی فقط از من برمی‌آید!

ایلان ماسک ادعای نجات توییتر از ورشکستگی را در حالی مطرح کرده که هنوز چالش‌هایی پیش روی توییتر است، اما حداقل دیگر با خطر ورشکستگی مواجه نیست.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر به سختی در حال کار برای بهبود شرایط این شبکه اجتماعی بوده و حالا در ادعایی خبر از نجات توییتر از ورشکستگی داده است. البته این مرد ثروتمند جنجالی اعلام کرده که توییتر همچنان با چالش‌هایی روبرو است، اما حداقل حالا افق‌های روشنی پیش‌روی خود دارد.

با اینکه مشکلات مالی زیادی در توییتر وجود داشت، اما ماسک موفق به پرداخت اولین قسط از وام 12.5 میلیارد دلاری خرید این شرکت شده است. اکنون هم به‌نظر موفقیت در پرداخت این مبلغ اعتمادبه‌نفس لازم را به او داده تا یک توییت بسیار امیدوارکننده درباره وضعیت توییتر منتشر کند. البته او همچنان با افت 200 میلیارد دلاری ثروت شخصی خود سال ناراحت‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته و در ادامه هم مسیر دشواری را روبرو خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: باورم نمی‌شود توییتر را خریدم / از فروش سهام تسلا پشیمانم!

نجات توییتر از ورشکستگی با تلاش‌های ایلان ماسک

ایلان ماسک در واکنش به مقاله جدید نشریه وال استریت ژورنال درباره زندگی پردردسر خود نوشت: «سه ماه اخیر فوق‌العاده سخت بود؛ چرا که باید توییتر را از ورشکستگی نجات می‌دادم و هم‌زمان به وظایف اساسی‌ام در تسلا و اسپیس‌ایکس رسیدگی می‌کردم. چنین عذابی را برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم. توییتر هنوز چالش‌هایی دارد، اما اگر به کار خود ادامه دهیم، در مسیر رسیدن به نقطه سربه‌سری هستیم. از حمایت‌های عمومی بسیار استقبال می‌کنم».

نجات توییتر از ورشکستگی

البته مشخص نیست که ماسک با این توییت قصد ارزشمندسازی تلاش‌های خود و همینطور قصد انگیزه دادن به همکارانش جهت حرکت در مسیر پیش رو را دارد یا واقعاً توییتر را از خطر ورشکستگی کامل نجات داده است؛ اما با صدور رأی دادگاه کالیفرنیا مبنی بر بی‌گناهی او در پرونده خصوصی‌سازی تسلا، ماسک حالا حتی اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا کرده است.

ماجرای این پرونده مدیرعامل تسلا به سال 2018 بازمی‌گردد که در توییتی اعلام کرد از سرمایه لازم برای خصوصی‌سازی این شرکت برخوردار است. بااین‌حال، این وعده هرگز تحقق پیدا نکرد و به اعتقاد بسیاری از سرمایه‌گذاران، توییت ایلان ماسک منجر فریب آن‌ها و تغییر قیمت سهام این شرکت شده است.

او هم‌زمان با این دادگاه، با چالش‌های بسیاری در اداره توییتر مواجه بود. ماسک برنامه‌های زیادی نیز به‌منظور ایجاد درآمدزایی در این شبکه اجتماعی در نظر گرفت و اولین اقدامش تغییر اشتراک توییتر بلو و فروش آن با هزینه ماهانه 8 دلار بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ادعای ماسک مبنی بر نجات توییتر از ورشکستگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ما دوست داریم توییتر پیشرفت کنه ، ما هم‌خوشحال میشیم که توییتر ویا × پیشرفت کنه ،

    پاسخ