;
coinex

طرح فروش وانت کارا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش وانت کارا بهمن 1401 اعلام شد. در این طرح محصول محبوب بهمن موتور در دو مدل تک و دو کابین روانه بورس کالا می‌شود.

طرح فروش وانت کارا بهمن 1401 از روز چهارشنبه، 26 بهمن 1401 برای دو مدل وانت کارا تک کابین و دو کابین آغاز خواهد شد. در این طرح فروش در مجموع 1000 دستگاه از دو مدل خودروی گفته شده در بورس کالا عرضه به‌ فروش خواهد رسید که هرکدام قیمت مجزا ولی شرایط یکسانی داردند. در ادامه برای اطلاع از شرایط خرید وانت کارا بهمن 1401 با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کشنده دیما 19 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش وانت کارا بهمن 1401

شرکت بهمن موتور برنامه دارد تا از روز چهارشنبه مورخ ۲۶ بهمن۱۴۰۱ فروش وانت کارا تک کابین و دو کابین را در بورس کالا آغاز کند.

بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این وانت کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان و قیمت پایه وانت کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. تعداد عرضه این خودرو ۱۰۰۰ عدد است.

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۵۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل وانت کارا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و … بپردازند.

طرح فروش وانت کارا بهمن 1401

بیتشر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش وانت کارا بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر