;
coinex

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

همزمان با اعلام شرایط فروش محصولات ام وی ام، جزئیات و شرایط طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401 اعلام شده است.

شرکت مدیران خودرو برنامه‌های فروش نقد و اقساط محصولات خود برای بهمن 1401 را اعلام کرده است. شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس که برای بهمن 1401 اعلام شده، حاکی از این است که خودروها با مدل 1402 و با محل تحویل در نمایندگی به مشتریان عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 [+قیمت]

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401

در طرح فروش فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401 خودروهای تیگو 8 پرو، تیگو 8 پرو مکس، فونیکس FX پریمیوم، تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو به صورت نقد و اقساط عرضه می‌شوند و قیمت‌های جدید محصولات مدیران خودرو اعمال خواهد شد. همچنین مدل خودروها 1402 و محل تحویل،‌ نمایندگی‌ها اعلام شده‌اند.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش جدید مدیران خودرو 12 درصد اعلام شده و برای تمام محصولات فونیکس، حداکثر 40 درصد تسهیلات از محل شرکت و یا بانک‌ها به مشتریان اعطا می‌شود. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت هم حداکثر 36 ماهه و با نرخ بهره 15 تا 21 درصد خواهد بود. اما تسهیلات بانکی بازپرداخت 60 ماهه را دارند و نرخ بهره 18 درصد برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

در این شرایط فروش فونیکس FX با در نسخه ۱.۶ لیتری TGDi عرضه می‌شود که کامل‌ترین و قوی‌ترین نسخه چری اومودا ۵ است. این خودرو پیشرانه مشترکی با فونیکس تیگو ۸ پرو دارد که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می‌کند. فونیکس FX با این پیشرانه می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

از سویی تیگو ۸ پرو مکس که فعلا قوی‌ترین خودروی مونتاژی بازار ایران است و صرفا در نسخه دو دیفرانسیل AWD عرضه می‌شود، با پیشرانه دو لیتری TGDi قدرتی نزدیک به ۲۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت یک خودروی دو دیفرانسیل و ۷ نفره هم در شرایط ایده آل، کمتر از ۸ ثانیه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هدر دادن پول و دلار است .
    ما قبلا jac s5 داشتیم .
    همه چی تمام بود ، ولی وقتی فهمیدیم قیمت آینه بغلش میلیونها تومان است ، از خیر آپشن های الکی گذشتیم .
    ماشین خوب زیاد هست ولی لوازم یدکی اش اگر پیدا نشود و یا قیمتش سرسام آور باشد ، به اندازه یک سکه سیاه نمی ارزد .
    شما bmw و benz بخر ، وقتی می ترسی که بیمه ها کمکت نکنند و یا در جاده بیشتر از 120 تا نمی توانی برانی و یا اینکه لوازم یدکی اش قیمت خون است ، ارزش خرید ندارد .
    تارا و سورن پلاس از همه بهتر است و هیچ حای کشور لنگ لوازم و روغن و فیلتر نمی شوید .

    پاسخ