;
coinex

تصاویر کمتر دیده شده از موهای موج دار و فرفری هانده ارچل + [عکس]

زمانی که بازیگری زیبا مورد توجه باشد، همچون هانده، مخاطب از حالت فر موی هانده ارچل تا بافت موهای جذابش را دنبال می‌کند. تصاویر را در مطلب فیگار ببینید.

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

او را غالبا با موهای صاف و موج دار میبینیم. اما در این سری تصاویر که در عکاسی برای یک مجله گرفته شده بود، استایل هانده متفاوت است و با موهای فر ظاهر شده است. در دورانی که هانده برای سریال عزیزه بازی می‌کرد، هانده ارچل قسمت جلوی موهایش را چتری کوتاه کرده بود، که دورانی طرفداران خودش را داشت.

کیوت ترین گیف های هانده ارچل

حالت فر موی هانده ارچل

حالت فر موی هانده ارچل
حالت فر موی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر و مدل ترک که با بازی در سریال‌های رمانتیک کمدی شناخته می‌شود، بعد از بازی در سریال “تو در خانه ام را بزن” مدتی فعالیت نداشت. ابتدا برای شرکت در دوره های بازیگری به نیویورک رفت.

بعد از آن مشخص شد که خواهرزاده سه ساله هانده با نام ماوی، دچار سرطان شده است. خبری دردناک که کرم بورسین نیز آن را تایید کرد و گفت:

من با هانده در ارتباطم و حال ماوی را همیشه از او می‌پرسم، اما صحبت کردن در رابطه با این مسئله حساس مناسب نیست.

از نظر هانده ارچل انسان کی عاشق میشه؟

بافت موی هانده ارچل

هانده ارچل از بازیگران زن زیبای ترک است که به شدت در ایران بواسطه‌ی سریال های ترکی که پخش می‌شود پر طرفدار شده و کشته مرده‌ی بسیار زیادی پیدا کرده. در ادامه می‌توانید بهترین سریال های ترکی درام را که باید ببینید و از دیدنشان لذت ببرید را بخوانید.

بافت موی هانده ارچل
حالت فر موی هانده ارچل

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

دانلود والپیپرهای جذاب از استایل جین هانده ارچل

بافت موی هانده ارچل
بافت موی هانده ارچل

در تصویری که مشاهده می‌کنید، هانده برای عکس‌برداری یک برند آماده شده و استایل کاملا مشکی بر تن دارد. در این آرایش موهای هانده را از پشت خیلی زیبا بافته‌اند، که این استایل بر نمایش اعتماد به نفس شخص بسیار موثر است.

هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز می‌شود؟

هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز میشود
هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز میشود

قبل از بازی در سریال دیزنی پلاس، هانده تصمیم دارد یک سریال تلویزیونی بازی کند. هانده همچنان در حال مذاکره برای بازی در سریال “غریبه درونم” با بازی بوراک دنیز است که برای کانال Fox ترکیه ساخته می‌شود. این بازیگر که گغته بود بعد از سریال “تو در خانه ام را بزن” ترجیح می‌دهد یک سریال درام بازی کند، به سناریوی این سریال دید مثبتی دارد.

هانده ارچل به تازگی قرارداد بازی در سریال تلویزیونی شبکه فاکس را امضا کرد و قرار است با بوراک دنیز؛ که در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” با او همبازی بود، مجددا همبازی شود. در کنار آن نیز به عنوان چهره تبلیغاتی پلتفرم دیزنی پلاس ترکیه فعالیت دارد و قرار است نقش یک پری دریایی را در یکی از سریال‌های دیزنی پلاس بازی کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    ❤❤❤❤

    پاسخ

    قلب هاتو میخام،،فروشیه

    پاسخ

    خیلی دوست دارم

    پاسخ

    منو چی

    پاسخ

    خاک. توسرت اینجا هم دنبال رل میگردی؟ 😔😐😑

    پاسخ