;
coinex

نخستین تریلر سریع و خشن 10 منتشر شد؛ بازگشت جان سینا و جیسون استاتهام!

نخستین تریلر سریع و خشن 10 منتشر شد. در این فیلم بازیگران مشهور و صاحب‌سبکی مانند جان سینا، جیسون استاتهام و وین دیزل بازی می‌کنند.

نخستین تریلر سریع و خشن 10 با حضور پررنگ جان سینا و جیسون استاتهام منتشر شد. سریع و خشن تاکنون در 9 قسمت به پرده نمایش درآمده است و باید بگوییم که در نوع خود بی‌نظیر هستند. همانطور که اسمش برمی‌آید، این فیلم در ژانر اکشن و بعضاً تلفیقی اکشن – عاشقانه ساخته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌ به قسمت 10 این سری جذاب را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

نخستین تریلر سریع و خشن 10 منتشر شد

تیزر فیلم Fast X با حضور بازیگران شناخته شده‌ی آن، علاقه‌مندان به تماشای فیلم در سینما را به خرید بلیط‌های اکران این فیلم دعوت می‌کند.

وین دیزل و چهره‌های مختلف و آشنایی از مجموعه‌ی سریع و خشن در تیزر فیلم Fast X حضور پیدا کردند تا از آغاز بلیط فروشی در آینده نزدیک خبر دهند. این ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای تأیید می‌کند که جان سینا و جیسون استاتهام نیز در فیلم سریع و خشن 10 حضور خواهند داشت. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جان سینا، جیسون استاتهام، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این قسمت ما شاهد حضور کاراکتر‌های مختلف این فیلم در شهرهایی مثل لندن، توکیو و کشور‌های دیگری در نقاط مختلف جهان خواهیم بود.

لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد. همچنین شایعات بازگشت گل گدوت، بازیگر نقش جیزل یاشر در فیلم سریع و خشن 10 شنیده می‌شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می‌شود که گدوت در یکی از نسخه‌های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه باشد.

سریع و خشن ۱۰ برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی محسوب می‌شود، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر سریع و خشن 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر