;
coinex

ترسناک ترین فیلم های 2023 [معرفی 20 عنوان برتر در سال 2023]

فیلم‌های ترسناک همیشه جزو ژانرهای سینمایی پرطرفدار بودند و مخاطبان خاص خود را دارند. امسال هم مثل هر سال، منتظر اکران فیلم‌های ترسناک و جذاب هستیم. در این مقاله، برخی از ترسناک ترین فیلم های 2023 را که نباید از دست بدهید، معرفی کنیم.

بهترین فیلم های ترسناک 2023 هیجان بسیار زیادی دارند و اگر به این ژانر علاقه دارید، خواندن این مقاله را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. نکته جالب‌توجه درباره فیلم‌های ترسناک امسال این است که برخلاف خیلی از سال‌ها، فیلم‌هایی با محوریت خون‌آشام اکران نمی‌شوند. وحشتی که با دیدن ترسناک ترین فیلم های 2023 احساس می‌کنید، خیلی بیشتر از فیلم‌های خون‌آشامی‌است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ترسناک ترین فیلم های 2023

در فهرست بهترین فیلم های ترسناک 2023 شاهد نسخه‌ی تاریکی از داستان های بچه‌گانه تا بازسازی‌های آثار ترسناک محبوب دهه 70 خواهیم بود. برای طرفداران ژانر وحشت، کل سال همانند ماه اکتبر (هالووین) است؛ زیرا در هر زمانی از سال، تماشای فیلم‌های ترسناک به آن‌ها مزه می‌دهد. حالا ما در این مقاله سعی داریم که 20 مورد از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم از علاقمندان به این ژانر بسیار جذاب هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما باشید.

مگان (M3GAN)

ترسناک ترین فیلم های 2023
ترسناک ترین فیلم های 2023
  • تاریخ اکران: 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401)
  • بازیگران: ایمی دونالد، جنا دیویس، وایلوت مک گرا، الیسون ویلیامز
  • کارگردان: جرارد جان‌استون

اولین و بهترین فیلم ترسناک 2023 که باید تماشا کنید، فیلم مگان است که توسط جرارد جان استون کارگردانی شده است. این فیلم داستان عروسکی را روایت می‌کند که ظاهر خیلی طبیعی دارد و توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. مگان یکی از بهترین فیلم های 2023 نیز به‌شمار می‌رود.

این عروسک به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند علاوه بر کمک کردن به پدر و مادر‌ها، دوست و همراه خوبی برای کودکان نیز باشد. یکی از مهندس‌های رباتیک‌ فوق‌العاده برجسته به نام جما، این عروسک با هوش مصنوعی را طراحی کرده است.

نکته جالب‌توجه درباره این عروسک که مگان نام دارد، این است که می‌تواند نگاه کند، بشنود، بفهمد و عمل کند؛ همه این کارها باعث می‌شوند که مگان بتواند نقش خود را به‌عنوان دوست و همراه برای کودکان و والدین به‌خوبی اجرا کند. اتفاقاتی در این فیلم می‌افتد که باعث شده ما آن را یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 بدانیم.

یکی از روزها، جما، سازنده مگان، تصمیم می‌گیرد همزمان با نگهداری از خواهرزاده کوچک خود که 8 سال سن دارد، نمونه اولیه این عروسک را به او بدهد. بااین‌حال، این تصمیم جما باعث می‌شود که اتفاقات ناخوشایند، ناگوار و غیرقابل پیش‌بینی در داستان پیش بیاید. اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید، با تماشای فیلم مگان دلهره زیادی در شما به وجود خواهد آمد.

تسخیر واقعی (True Haunting)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401)
  • بازیگران: جان تنچ، جیمی کمپل بوئر، هریت اسلیتر، ارین موریاتی
  • کارگردان: گری فلدر

یکی دیگر از بهترین فیلم های ترسناک 2023 که توسط گری فلدر کارگردانی شده است، فیلم True Haunting نام دارد. این فیلم داستان یک زوج را روایت می‌کند که بعد از خرید یک خانه و نقل‌مکان به آنجا، متوجه می‌شوند که ارواح آن را تسخیر کردند.

یک خانواده شوم قبلاً در این خانه زندگی می‌کردند که به شکل خیلی غیرطبیعی و عجیبی ناپدید شده‌اند. اتفاقات ترسناک زیادی برای این زوج که مارشا و اد نام دارند، رخ می‌دهد. این زوج به دنبال یک جن‌گیر حرفه‌ای می‌گردند که بتواند آن‌ها را از این مشکل خلاص کند. اگر به فیلم‌هایی با این مضمون علاقه دارید، می‌توانید مطمئن باشید که فیلم True Haunting سرشار از دلهره و ترس خواهد بود.

 برف می‌بارد (Snow Falls)

ترسناک ترین فیلم های 2023
بهترین فیلم های ترسناک 2023
  • تاریخ اکران: 17 ژانویه 2023
  • بازیگران: کولتن ترن، پاتریک فابیان، جاناتان بنت و ویکتوریا مورولس
  • کارگردان: کولتن ترن (Colton Tran)

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2023 که دلهره زیادی در تماشاچیان به وجود می‌آورد، فیلم بارش برف (Snow Falls) است. این فیلم به کارگردانی کولتن ترن، یک طوفان زمستانی را نشان می‌دهد که به‌خاطر شرایط سخت، باعث می‌شود 5 دوست در یک مکان دورافتاده گیر کنند.

این 5 نفر درون یک اتاقک دور از دسترس و بدون هیچ‌گونه برق و شرایط لازم برای زندگی، گرفتار می‌شوند. غذای خیلی کمی نیز برای آن‌ها وجود دارد و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی بین آن‌ها می‌شود. کم‌کم بعد از اینکه گرسنگی و ترس به آن‌ها غلبه می‌کند، سرگردان شده و تا حدی عقل خود را از دست می‌دهند.

علاوه‌بر گرسنگی، دلیل دیگری که باعث سرگردانی آن‌ها می‌شود، بارش سنگین برف است. این موضوع باعث می‌شود که هر یک از آن‌ها احساس کنند که یک نیروی شیطانی و خاصی درون بارش برف وجود دارد و در ادامه، وقایع ترسناکی برای آن‌ها پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

بهترین فیلم های دی سی

ترس (Fear)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 20 ژانویه 2023 (30 دی 1401)
  • بازیگران: ایدو گولدبرگ، روبی موداین، جوزف سیکورا، آنی لونزه
  • کارگردان: دئون تیلور

همان‌طورکه از نام آن مشخص است، فیلم Fear داستان ترس را روایت می‌کند. این فیلم به کارگردانی دئون تیلور، درباره یک گروه از دوستان است که آخر هفته خود را برای گذراندن تعطیلات دور هم جمع می‌شوند.

آن‌ها که درون یک هتل قدیمی و دورافتاده جمع شده‌اند، برای حال خوب خود جشنی کوچک برپا می‌کنند و سعی می‌کنند از آخر هفته خود لذت ببرند. بااین‌حال، این جشن به یکی از ترسناک‌ترین وقایع زندگی آن‌ها تبدیل می‌شود و هر یک از آن‌ها با ماجراهای خیلی ترسناکی روبرو می‌شوند. این فیلم که در ژانر ترسناک و روان‌شناختی اکران شده است.  یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 به‌شمار می‌رود.

ناخواسته (Unwelcome)

ترسناک ترین فیلم های 2023
فیلم های ترسناک مورد انتظار 2023
  • تاریخ اکران: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 401)
  • بازیگران: کریستین نایرن، داگلاس بوت، کالک مینی، هانا جان-کیمن
  • کارگردان: جان رایت

اگر همچنان به دنبال بهترین فیلم ترسناک 2023 هستید، باید فیلم ناخواسته را به شما معرفی کنیم. این فیلم داستان زوجی به نام جیمی و مایا را روایت می‌کند که برای داشتن یک زندگی آرام و به دور از شلوغی شهر، از لندن به یک روستا می‌روند. آن‌ها می‌خواهند از شلوغی شهر لندن دور شده و یک زندگی آرام با یکدیگر داشته باشند. اما نمی‌دانند قرار است در خانه جدید خود با چه مشکلات و وقایع ترسناکی روبرو شوند.

موجودات ترسناک و عجیب‌وغریبی در خانه آن‌ها وجود دارند که مایا را مورد هدف قرار می‌دهند. این‌درحالی‌است که مایا به‌تازگی باردار شده و باید هرکاری کند تا از خود و فرزند متولد نشده‌اش به‌خوبی محافظت کند. آیا کسی به کمک او می‌آید؟ اصلاً مایا چگونه می‌تواند در برابر این موجودات مقاومت کند؟

در کابین را بزن (Knock at the Cabin)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401)
  • بازیگران: جاناتان گراف، روپرت گرینت، دیو باتیستا، بن آلدریج
  • کارگردان: ام. نایت شیامالان

ام نایت فیلم ترسناک دیگری در سال 2023 اکران شده که با اقتباس از یک رمان ترسناک به نام The Cabin at the End of the World نوشته شده است. این فیلم بیشتر ژانر آخرالزمانی و ترسناک دارد و اگر به فیلم‌های مهیج علاقه دارید، می‌توان آن را یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 دانست.

فیلم در کلبه را بزن، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که یک دختر نوجوان دارند و برای گذراندن تعطیلات، به جنگل می‌روند. 4 نفر که کاملاً مسلح هستند، این خانواده را در یک کلبه درون جنگل گروگان می‌گیرند. این گروه از آن‌ها می‌خواهند برای جلوگیری از بروز آخرالزمان، کارهای عجیب‌وغریبی کنند و آخر از همه هم اعتقاد خود را بیان کنند.

این مسئله تا حد بسیار زیادی باعث گیج و سردرگم شدن آن‌ها و در نهایت، ترس این خانواده می‌شود. درحالی‌که آن‌ها هیچ‌گونه ارتباطی با دنیای اطراف خود ندارند، باید قبل از نابود شدن همه‌چیز، نتیجه بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند.

وینی د پو: خون و عسل (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 15 فوریه 2023 (26 بهمن 1401)
  • بازیگران: ماریا تیلور، امبر دوگ تورن، می کلی، ناتاشا توشینی
  • کارگردان: ریس فریک واترفیلد

یکی دیگر از فیلم های ترسناک مورد انتظار 2023 فیلم وینی پو: خون و عسل است. این فیلم داستان کریستوفر رابین را روایت می‌کند که در زمان کودکی خود، با پیگلت و وینی-د-پو دوست شد و با یکدیگر بازی می‌کردند.

کریستوفر رابین برای آن‌ها غذا می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کرد. بااین‌حال، بعد از گذشت مدتی، آن‌ها کمتر همدیگر را می‌دیدند و در نتیجه، کمتر از قبل غذا به آن دو می‌رسید. در نتیجه، پو و دوستانش از ملاقات مجدد با کریستوفر و شرایط، ناامید شده بودند.

زمانی که کریستوفر به دانشگاه می‌رود، ملاقات‌های او با دوستان قدیمی‌اش به‌طورکامل از بین می‌رود و این شرایط باعث می‌شود که پیگلت و پو به‌طورکامل وحشی شوند. این شرایط تا زمانی ادامه دارد که باعث می‌شود آن‌ها حتی ایور و خیلی از افراد دیگر را بخورند.

همه این‌ها در شرایطی است که کریستوفر رابین حالا ازدواج کرده و به همراه همسر خود، مجدداً به جنگل برمی‌گردد. او فکر می‌کند با بازگشت به جنگل، می‌تواند دوستان قدیمی خود را به همسرش معرفی کند و با آن‌ها آشنا شود. این‌درحالی‌است که پیگلت و پو دچار جنایت‌های زیادی شده‌اند و خیلی از دختران دانشگاهی که درون یک کلبه در جنگل هستند را به قتل می‌رسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

جیغ ۶ (Scream VI)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401)
  • بازیگران: میسون گودینگ، جنا ارتگا، ملیسا باررا، کورتنی کاکس
  • کارگردان: تایلر گیلت، مت بتینلی- اولپین

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2023 فیلم جیغ 6 است. این فیلم دنباله‌ای از فرنچایز‌های ترسناکی است که در ژانر اسلشر اکران شده است. به همین دلیل هم اگر به سبک اسلشر علاقه دارید، به احتمال زیاد نام جیغ را شنیده‌اید. حالا نسخه ششم این مجموعه که ادامه قسمت پنجم آن در سال 2022 است، قرار است تکرار شود بعد از گذشت 30 سال، به پایان برسد.

این فیلم که جدیدترین قسمت این مجموعه است، روایت 4 نفر را به نمایش می‌گذارد که از قتل‌های گوست فیس در وودز بورو جان سالم به‌در‌برده‌اند. این افراد با ماجراجویی‌های جدیدی مواجه می‌شوند که در شهر نیویورک به وقوع می‌پیوندد.

جن‌گیر پاپ (The Pope’s Exorcist)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 7 آوریل 2023 (18 فروردین 1402)
  • بازیگران: دنیل زواتو، فرانکو نرو، راسل کرو، الکس ازوز
  • کارگردان: جولیوس ایوری

فیلم جن گیر پاپ نیز یکی دیگر از بهترین فیلم های ترسناک مورد انتظار 2023 به‌شمار می‌رود. این فیلم داستان یک شخصیت واقعی را روایت می‌کند که در واتیکان زندگی خود را سپری می‌کند. این فرد که پدر گابریلا نام دارد، یک کشیش در این شهر است که مهم‌ترین مسئولیت او، جن‌گیری است.

پاپ جن‌گیر سابقه خیلی زیادی در این زمینه دارد، تا حدی که تاکنون بیشتر از 100 هزار جن را در طول زندگی خود گرفته است. داستان این فیلم درباره شرح تجربیات این جن‌گیر بوده که آن‌ها را نوشته است. این فیلم درباره شیاطینی است که بعد از تسلیم، پاپ جن‌گیر توانسته آن‌ها را از بین ببرد.

 رنفیلد (Renfield)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1402)
  • بازیگران: نیکولاس هولت، شهره آغداشلو، نیکولاس کیج، جنا کنل
  • کارگردان: کریس مک‌کی

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2023 که در ژانر فانتزی، ترسناک و کمدی روی پرده‌های سینما خواهد رفت، فیلم رنفیلد است. این فیلم داستان شخصیتی با همین نام را روایت می‌کند که به‌عنوان نوکر برای کنت دراکولا کار می‌کند.

بااین‌حال، رنفیلد تصمیم می‌گیرد بعد از گذشت سال‌ها کار کردن برای او، از کنت دراکولا جدا شده و برای ساختن یک زندگی جدید، به نیواورلئان برود. بعد از رفتن به آنجا، رنفیلد یک پلیس راهنمایی رانندگی به نام ربکا کوئینسی را می‌بیند و عاشق او می‌شود. در این فیلم موقعیت‌های کمدی و در عین حال، ترسناکی پیش می‌آید که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

مرده شریر بر می خیزد (Evil Dead Rise)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 21 آوریل 2023 (1 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: لیلی سالیوان، نل فیشر، آلیشا سادرلند، مورگن دیویس
  • کارگردان: لی کرانین

فیلم ظهور مرده شیطانی یکی دیگر از فیلم‌های ترسناکی بوده که به احتمال زیاد در سال 2023 روی پرده‌های سینما اکران شده است. این فیلم یکی از فرنچایز‌های زامبی‌محور به شمار می‌رود و توسط HBO Max اکران شده است.

داستان ظهور مرده شیطانی درباره داستان دو خواهر به نام بتی و الی است که به همراه 3 فرزند الی در یک آپارتمان حضور دارند. بتی که برای دیدن خواهر خود به آن آپارتمان رفته، در میان وسایل او یک کتاب مرموز قدیمی پیدا می‌کند.

این کتاب باعث ظهور چیز‌های شیطانی درون آن ساختمان می‌شود. در نتیجه، آن‌ها با شرایط خیلی ترسناک و دلهره‌آوری روبرو می‌شوند که باید برای نجات جان خانواده خود، تصمیمات سختی بگیرند. صحنه‌های این فیلم باعث شده که ما آن را یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 بدانیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

توطئه‌آمیز: در قرمز (Insidious: Fear the Dark)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 7 ژوئیه 2023 (17 خرداد 1402)
  • بازیگران: پاتریک ویلسون، هیام عباس، رز براین، تای سیمپکینز
  • کارگردان: پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)

فیلم توطئه‌آمیز: از تاریکی بترس هم ادامه 2 فیلم قبلی توطئه‌آمیز است که تقریباً 10 سال از اکران آن‌ها می‌گذارد. در این فیلم، لمبرت برای تحصیل پسر خود دالتون، به شرق می‌رود. بااین‌حال، شرایط وقتی برای دالتون سخت می‌شود که شیاطین مدام برای او مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند. این شیاطین با تعقیب این پدر و پسر، باعث می‌شوند که رویای تحصیل کالج برای دالتون به یک کابوس تبدیل شود.

شلبی اوکس Shelby Oaks

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: ژوئیه 2023 (خرداد تا تیر 1402)
  • بازیگران: کیمل سالیوان، کیت دیوید، رابین بارلت، مایکل بیچ
  • کارگردان: کریس استاکمن

فیلم شلبی اوکس داستان دختری به نام میا را روایت می‌کند که می‌خواهد خواهر گمشده خود را پیدا کند. خواهر میا که رایلی نام دارد، به همراه دوستان خود که درباره چیزهای ماوراءطبیعی تحقیق می‌کنند، گم شده است.

در فرایند پیدا کردن رایلی، میا دچار شک خیلی زیادی می‌شود و به این فکر می‌کند که شاید شیطان خیالی که در کودکی خود به آن فکر می‌کردند، واقعیت دارد و گم شدن رایلی و دوستانش هم زیر سر همان شیطان است.

عمارت متروکه (Haunted Mansion)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 11 اوت 2023 (20 مرداد 1402)
  • بازیگران: جرد لتو، اوون ویلسون، جیمی لی کورتیس، وینونا رایدر
  • کارگردان: جاستین سیمین

یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2023 فیلم عمارت تسخیر شده است. برای این فیلم که توسط کمپانی دیزنی ساخته شده، هزینه خیلی زیادی صرف شده و علاوه‌بر ژانر ترسناک، حالتی فانتزی دارد.

خوب است بدانید که نسخه ابتدایی این فیلم در سال 2003 اکران شد که نمره خوبی از طرف منتقدان به دست نیاورد. این‌درحالی‌است که انتظار داریم نسخه 2023 این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک شود.

همان‌طورکه از نام این فیلم مشخص است، انتظار داریم که داستان یک خانه جن‌زده‌شده را مشاهده کنیم. این فیلم، داستان مادری مجرد به نام گابی را روایت می‌کند که برای یک موضوع، چند نفر را استخدام می‌کند. زیرا گابی متوجه شده که این عمارت توسط ارواح و شیاطین تسخیر شده است و برای بررسی این موضوع، از یک مورخ، روانشناس، کشیش و راهنمای تور کمک می‌گیرد.

آخرین سفر دیمیتر (The Last Voyage of Demeter)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 11 اوت 2023 (20 مرداد 1402)
  • بازیگران: لیام کانینگهام، کوری‌هاوکینگز، دیوید دستمالچیان، خاویر بوتت
  • کارگردان: آندره اووردال

فیلم آخرین سفر دمتر را نیز می‌توان بهترین فیلم ترسناک 2023 دانست. فیلم‌نامه این فیلم با اقتباس از یک رمان با نام دراکولا در سال 1897، نگاشته شده است. داستان آخرین سفر دمتر، روایتی از یک کشتی روسی با همین نام را نشان می‌دهد که برای فرستادن کالا و بارهای شخصی، قصد دارد از کارپاتیا به لندن برود. این کشتی که اجاره شده است، باید 24 جعبه چوبی که هیچ‌گونه نشانی ندارند را به لندن برساند.

در این مسیر، اتفاقات عجیب و ترسناکی برای خدمه این کشتی به وجود می‌آید. در این شرایط، آن‌ها هر کاری برای زنده ماندن می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم های بقا

راهبه 2 (The Nun 2)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • تاریخ اکران: 8 سپتامبر 2023 (17 شهریور 1402)
  • بازیگران: آنا پاپلول، تایزا فارمیگا، بانی ارونز، استورم رید
  • کارگردان: مایکل چاوس

داستان راهبه 2، دومین نسخه از این فرنچایز است که ادامه فیلم قبلی را روایت می‌کند. این فیلم درباره راهبه آیرین است که مجدداً با نیروی شیطانی والاک برخورد می‌کند. بدون شک این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 باشد.

جن گیر (The Exorcist)

The Exorcist

  • تاریخ اکران: 13 اکتبر 2023 (21 مهر 1402)
  • بازیگران: آن داود، ندیم جاهیک، لزلی اودوم جونیور، الن برستین
  • کارگردان: دیوید گوردون گرین

فیلم جن‌گیر یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های 2023 است. این فیلم داستان دختری 12 ساله را روایت می‌کند که یک موجود شیطانی او را تسخیر کرده است. مادر این دختر 12 ساله برای نجات جان او، مجبور می‌شود برای از بین بردن این موجودات شیطانی از دو کشیش کمک بگیرد. خوب است بدانید که نسخه ابتدایی این فیلم در سال 1973 با همین نام اکران شد که هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک در سراسر سینما از آن یاد می‌شود.

 غریبه ها (The Strangers)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • بازیگران: لیو تایلر، اسکات اسپیدمن، جما وارد
  • کارگردان: برایان برتینو

اگر بخواهیم ترسناک ترین فیلم های 2023 را نام ببریم باید به غریبه اشاره کنیم. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون لیو تایلر، اسکات اسپیدمن، جما وارد اشاره کنیم.

یک زوج جوان برای شروع دوباره یک زندگی جدید و تازه، به آن سوی کشور رانندگی می‌کنند. متاسفانه در میانه‌ی راه چاره دیگری ندارند، جز اینکه در یک ایربی‌ان‌بی دورافتاده و منزوی در اورگان توقف کنند.

اما چیزی که شبیه به یک شب معمولی و دلهره‌آور در یک مهمان‌خانه‌ی دورافتاده به نظر می‌رسید، به یک شبِ سراسر ترس و وحشت در مقابل ۳ غریبه نقاب‌دار تبدیل می‌شود. جالب است بدانید که این اثر، سومین قسمت از یک مجموعه و قسمت اول از یک سه‌گانه‌ی جدید است. تمام قسمت‌های این سه‌گانه هم توسط خود رنی هارلین کارگردانی می‌شود.

فرار کن خرگوش، فرار کن (Run Rabbit Run)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • بازیگران: سارا اسنوک، لیلی لاتوره، دیمون هریمن، گرتا اسکاکی
  • کارگردان: داینا رید

سارا به‌عنوان یک پزشک باروری، درک زیاد و قوی‌ای از چرخه‌ی زندگی دارد. با این حال، هنگامی که او مجبور می‌شود رفتار عجیب و غریب دختر خردسالش را درک کند، سارا باید باورهای خود را به چالش بکشد و با روحی از گذشته خود روبرو شود.

این شماره از ترسناک ترین فیلم های 2023 برای اولین‌بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و بعد از چند ماه هم به سرویس استریم نتفلیکس در اختیار مشترکان قرار گرفت. منتقدانی که این اثر را تماشا کرده بودند، امتیازات پایینی را برایش ثبت کردند و آنطور که باید و شاید، آن را دوست نداشتند.

بیو می ترسد (Beau Is Afraid)

ترسناک ترین فیلم های 2023

  • بازیگران: واکین فینکس، نیتن لین و پتی لوپون
  • کارگردان: آرس استر

بیو می‌ترسد که به‌عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2023 انتخاب شده، با عبارت «یک اثر ترسناک سورئالیستی چندین دهه‌ای که در زمان حالِ جایگزین جریان دارد» توصیف شده است.

در این اثر واکین فینکسِ محبوب نقش بیو را ایفا می‌کند؛ یک مرد بسیار مضطرب که ظاهر زیبا و دلپذیری دارد. او رابطه‌ی بدی با مادر خود دارد که اصلا برایش قابل تحمل نیست و از سوی دیگر هم هیچوقت فرصتش پیش نیامد که پدر خود را بشناسد. زمانی‌که مادر بیو می‌میرد، تصمیم می‌گیرد که به خانه‌اش سفر کند؛ جایی که شامل برخی تهدیدات وحشی ماوراءطبیعی است.

سوالات متداول

ترسناک ترین فیلم های 2023 کدام‌اند؟

از جمله ترسناک ترین فیلم های 2023 می‌توان به مگان، راهبه 2، در کلبه را بزن، جن‌گیر، جنگیر پاپ و عمارت تسخیر شده اشاره کرد.

بهترین فیلم های ترسناک 2023 کدامند؟

اگر بخواهیم براساس قسمت‌های و نسخه‌های قدیمی قضاوت کنیم، باید بگوییم فیلم توطئه‌آمیز: از تاریکی بترس، راهبه 2 و جن‌گیر می‌توانند بهترین فیلم های ترسناک 2023 باشند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره فیلم های ترسناک مورد انتظار 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر