;
coinex

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ با همکاری بی‌ام‌و از نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رونمایی کرده است. طراحی این مدل محدود و گران S23 اولترا الهام گرفته شده از BMW M3 E30 است.

هرساله سامسونگ از یک نسخه محدود منحصر‌به‌فرد گوشی پرچمدار خود رونمایی می‌کند. سال پیش نیز این غول کره‌ای نسخه مرسدس بنز گلکسی S22 اولترا عرضه کرده بود و این‌بار نیز به سراغ دیگر شرکت بزرگ خودروساز آلمانی، یعنی شرکت بی‌ام‌و (BMW) رفته تا امسال با گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition به بازار بیاید.

سامسونگ در این مدل ویژه پرچمدار خود، با الهام از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت فرایند طراحی پرچمدار اختصاصی‌اش را انجام داده است. همراه این دستگاه لوازمی نظیر یک قاب با لوگوی BMW، یک جاکلیدی با شش نماد قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، حلقه‌های گرد بی‌ام‌و که در جشن 50 سالگی این شرکت رونمایی شد و یک لوگوی فلزی «We Are M» عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ اپل بازهم از سامسونگ شکست خورد!

رونمایی از نسخه BMW گلکسی S23 اولترا

آنچه مسلم است گران‌تر بودن نسخه BMW M گلکسی S23 اولترا نسبت به نسخه‌های اصلی آن بوده به‌طوری که این دستگاه در کره جنوبی با قیمت حدود 1373 دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و صرفاً هم 1000 نسخه از آن به تولید خواهد رسید.

جهت مقایسه باید گفت که نسخه اصلی گلکسی S23 اولترا با همین پیکربندی رم و حافظه داخلی برچسب قیمت 1268 دلاری را بر روی خود دارد.

نسخه BMW گلکسی S23 اولترا

البته علاوه بر این ویژگی‌ها، در این مجموعه چیزهای بیشتری نظیر یک کمپرسور هوا با باتری مارک BMW، جای لیوان/شارژر بی‌سیم، ساعت آنالوگ، کتاب عکس‌دار پوستر وجود دارد. افزون‌براین، به خریداران یک کوپن برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون کره جنوبی اهدا خواهد شد که در آن یک مربی به آن‌ها خدمات آموزش رانندگی ارائه می‌شود.

لازم به توجه است که گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از نرم‌افزارهای مربوط به این خودروساز آلمانی مانند یک انیمیشن بوت و تم سفارشی هم پشتیبانی خواهد کرد.

علاقه‌مندان امکان پیش‌خرید این نسخه خاص از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را تا 13 فوریه (24 بهمن) از فروشگاه آنلاین SK Telecom را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه BMW گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر