;
coinex

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 به‌زودی آغاز خواهد شد. شرکت فردا موتورز طرح فروش کراس اوور FMC SX5 را به‌زودی کلید می‌زند.

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 برای خودروی کراس اوور FMC SX5 به‌زودی آغاز می‌شود. این کراس‌اور جذاب با قیمت یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان و با شرایط فروش نقدی و اقساطی برای این طرح درنظر گرفته شده است. براساس اعلام شرکت میزبان، موعد تحویل این خودرو 120 روز کاری اعلام شده و شرایط برای خرید نقدی و اقساطی متفاوت است.

بیشتر بخوانید:‌ طرح فروش کشنده فاو بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 به‌زودی آغاز می‌شود

در طرح فروش جدید SX5 ارتقا یافته قیمت این کراس اوور یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان اعلام شده است. در حال حاضر متقاضیان این خودروی مونتاژی می توانند FMC SX5 را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند. بر اساس اطلاعیه فردا موتورز موعد تحویل این سری از ثبت نام ها، ۱۲۰ روز کاری است و به ودیعه پرداختی مشتریان سود مشارکت ۱۸ درصد تعلق می گیرد.

در هنگام ثبت نام برای خرید نقدی و اقساطی SX5 ارتقا یافته به پیش پرداختی ۳۰ درصدی نیاز است و تا قبل از صدور دعوتنامه، مشتریان باید سقف ۵۰ درصد بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 به‌زودی آغاز می‌شود

در فروش اقساطی FMC SX5 فردا موتورز حداکثر ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو به صورت تسهیلات ۱۲ و ۱۸ ماهه به مشتریان اعطا می شود. همچنین حداکثر نرخ تسهیلات ۱۵ درصد است و متقاضیان این کراس اوور می توانند در خرید این خودرو از طرح فروش اقساطی استفاده کنند. در این شرایط فروش، SX5 با رنگ های سفید، مشکی، بژ، سبز و قرمز قابل سفارش گذاری است.

در حال حاضر فردا موتورز با بیش از ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش از ۲۵ استان کشور فعالیت خود را انجام می دهد و متقاضیان خرید SX5 ارتقا یافته می توانند با مراجعه به عاملیت ها و نمایندگی های رسمی این خودروساز بخش خصوصی، فرایند خرید و ثبت نام را انجام دهند.

طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 به‌زودی آغاز می‌شود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر