;
coinex

بروزرسانی One UI 5.1 گلکسی اس 22 اولترا در ایران عرضه شد

بروزرسانی One UI 5.1 گلکسی اس 22 اولترا در ایران منتشر شد. هنوز عرق One UI 5.0 خشک نشده، سامسونگ One UI 5.1 را منتشر کرده است.

بروزرسانی One UI 5.1 گلکسی اس 22 اولترا در ایران از راه رسید. سامسونگ قطعاً یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی موبایل و برترین شرکت‌ها از لحاظ ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دستگاهای خود است. این شرکت مدت کوتاهی بعد از انتشار سریع رابط کاربری جدیدش، حالا به روزرسانی جدیدی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 با رام سفارشی Nobel ROM 3.0 [+لینک دانلود]

بروزرسانی One UI 5.1 گلکسی اس 22 اولترا در ایران عرضه شد

موج عرضه آپدیت One UI 5.1 سامسونگ آغاز شده و کم کم این آپدیت به دست کاربران ایرانی نیز می‌رسد. حتی برخی کاربران خبر داده‌اند آپدیت One UI 5.1 برای پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ رسما و در ایران عرضه شده است.

همانطور که در اسکرین‌شات‌های بالا می‌بینید، جدیدترین آپدیت Galaxy S22 Ultra در ایران با رابط کاربری One UI 5.1 همراه است. حجم این آپدیت برابر ۲۰۷۲ مگابایت بوده و این رابط کاربری بهینه شده را به دستگاه شما اضافه می‌کند.

در کنار اضافه شدن رابط کاربری جدید سامسونگ، وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی فوریه ۲۰۲۳ نیز به دستگاه شما اضافه خواهد شد که از آسیب‌پذیری‌های امنیتی جلوگیری می‌کند. پس از انجام این آپدیت، اکثر نرم‌افزارهای پیش‌فرض سامسونگ نیز نیاز به به‌روزرسانی خواهند داشت.

اگر نوتیفیکیشن آپدیت OTA جدید Galaxy S22 Ulta برای شما ارائه نشده است می توانید با مراجعه به تنظیمات، آپدیت نرم افزاری و زدن روی دانلود و نصب، از در دسترس بودن این آپدیت برای موبایل خود مطلع شوید. اگر هنوز این آپدیت برای شما ارائه نشده است، نگران نباشید. این آپدیت‌ها به صورت دسته‌ای عرضه می‌شوند و احتمالا طی هفته‌های آتی برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ برمبنای اندروید ۱۳ توسعه داده شده است و بهبودهایی بر رابط کاربری One UI 5.0 که برمبنای همین سیستم‌عامل گوگل بود را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا One UI 5.1 گلکسی اس 22 اولترا در ایران را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر