;
coinex

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 [بهمن 1401]

این مقاله به شما کمک می‌کند که بتوانید یک اسپیکر بلوتوث باکیفیت خریداری کنید. در ادامه به معرفی بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 می‌پردازیم.

اسپیکر‌های بلوتوثی طرفداران بسیار زیادی دارند و جزء گجت‌های کاربردی و محبوب به‌شمار می‌‌روند. اگر قصد خرید یک اسپیکر بلوتوثی دارید، باید به موضوعات مهمی توجه داشته باشید.

مهم‌ترین مسئله‌ای که درباره اسپیکر بلوتوث باید بدانید، این است که از اسپیکر‌های بلوتوثی برای گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی در مناطق مختلف استفاده می‌شود. این بدان معنی است که این دستگاه‌ها باید قابلیت حمل آسانی داشته باشند تا به‌راحتی بتوانید آنها را جابه‌جا کنید.

علاوه‌براین، هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید دقت داشته باشید که کیفیت و بلندی صدا کاملاً مناسب باشد. اسپیکر‌های بلوتوثی متنوعی در بازار وجود دارند که شاید ندانید خرید کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب‌تر است. به همین دلیل ما در این راهنمای خرید اسپیکر پرتابل در سال 2022 برخی از بهترین اسپیکر بلوتوث های سال 2022 را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

برخی از اسپیکر‌ها کیفیت صدای خوبی ندارند و فقط برای یک اتاق مناسب هستند. از این اسپیکر‌های بلوتوثی نمی‌توانید در فضای باز استفاده کنید. درحالی‌که اگر می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوث باکیفیت داشته باشید و از آن در طبیعت و حتی کوهنوردی استفاده کنید، باید به قابلیت‌های زیادی درباره آن‌ها توجه داشته باشید. ما در اینجا راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 2022 را برای شما ارائه می‌کنیم تا بدانید کدام اسپیکر بهترین کیفیت را دارد.

اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022
بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

در راهنمای خرید اسپیکر پرتابل در سال 2022 مشاهده می‌کنیم که اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam با کسب رتبه اول، یکی از بهترین محصولاتی است که شما می‌توانید برای پخش موسیقی از آن استفاده کنید. این دستگاه 430 گرمی با مواد باکیفیت ساخته شده که باعث می‌شود مقاومت بسیار بالایی در مکان‌های مختلف داشته باشد و همچنین از نظر کیفیت صدا نیز تا حد زیادی نظر شما را جلب می‌کند.

هنگامی استفاده از این اسپیکر، متوجه کیفیت بیس بالای آن می‌شوید. پس اگر به دنبال یک اسپیکر با صدای قدرتمند هستید، اسپیکر بلوتوث Sonos Roam می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین دلیل هم می‌توانید از این اسپیکر در فضای باز نیز استفاده کنید. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 قرار داده‌ایم.

علاوه‌بر اتصال بلوتوث، از طریق وای فای نیز می‌توانید به این اسپیکر متصل شوید. هر دو روش اتصال به این اسپیکر، نسخه 5 هستند و عملکرد بهینه‌ای دارند. به لطف پشتیبانی این دستگاه از قابلیت‌های صوتی گوگل و الکسای آمازون، می‌توانید از کیفیت صدای این اسپیکر مطمئن باشید.

از مهم‌ترین مزایای این اسپیکر، می‌توان به کیفیت فوق‌العاده صدا و طراحی مقاوم به آن اشاره کرد. بااین‌حال، قیمت این دستگاه کمی زیاد است. همچنین بیس اسپیکر بلوتوث Sonos Roam هم کمی زیاد است که شاید از نظر بعضی از کاربران چندان خوب نباشد.

UE Boom 3

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

اسپیکر UE Boom 3 با وزن 540 گرم، یکی از محصولاتی است که می‌توانید برای پخش موسیقی از آن استفاده کنید. این اسپیکر به دلیل مقاومت بالا، تقریباً در هر جایی قابل استفاده است و به همین دلیل هم آن را در راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 2022 مشاهده می‌کنیم.

مهم‌ترین مزیت این اسپیکر که باعث شده است که ما آن را در راهنمای خرید اسپیکر پرتابل در سال 2022 قرار دهیم، این است که گواهی IP67 آن از اسپیکر در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم می‌کند و می‌توانید از آن در مکان‌های مختلفی استفاده کنید. همچنین نکته جالب‌توجه درباره این اسپیکر این است که دکمه‌های لمسی دارد و می‌توانید بدون اینکه دکمه‌ها را محکم فشار دهید، کیفیت صدا را کنترل کنید.

این دستگاه که بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 شناخته می‌شود، محدوده فرکانس 90 تا 20 کیلوهرتز دارد. بعد از اتصال بلوتوث، اگر گوشی خود را تا 10 متر از اسپیکر دور کنید نیز همچنان آهنگ قطع نمی‌شود.

البته توجه داشته باشید که این اسپیکر از قابلیت ورودی AUX پشتیبانی نمی‌کند. عمر باتری اسپیکر به‌اندازه 15 ساعت است و به همین دلیل هم می‌تواند در این مدت‌زمان صدای پرقدرتی به گوش شما برساند. بااین‌حال هنگامی که صدا را خیلی زیاد می‌کنید، کیفیت آن کمی پایین می‌آید که این را می‌توان یک عیب در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر JBL Flip 3

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022
بهترین اسپیکر بلوتوث های سال 2022

در این راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 2022 باید به اسپیکر JBL Flip 3 هم اشاره کنیم که از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند و کیفیت صدای خیلی خوبی دارد. این اسپیکر با عمر باتری 12 ساعت، 540 گرم وزن دارد و تقریباً در همه مکان‌ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. اگرچه این دستگاه از نظر طراحی و ساختار تا حد زیادی مقاوم است و می‌تواند برای مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد، اما از نظر سخت‌افزاری قابلیت‌های چندان چشمگیری ندارد.

برای مثال، این اسپیکر از قابلیت میکروفون بی‌بهره است و به همین دلیل هم به شما امکان کنترل و پاسخ دادن به تماس‌ها را نمی‌دهد. اما طراحی آن به‌گونه‌ای ساخته شده که بتوانید از آن تقریباً در هر مکانی استفاده کنید. همچنین باید بدانید که این اسپیکر هیچ‌گونه ورودی جک 3.5 میلی‌متری ندارد. اما باز هم به‌عنوان بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 شناخته می‌شود.

اسپیکر پرتابل Bose Home

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

یکی دیگر از اسپیکر‌های پرتابل که نسبتاً وزن بیشتری دارد، اسپیکر پرتابل Bose Home با وزن 1.08 کیلوگرم است. این دستگاه با نسخه بلوتوث 4.2، به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از گوشی هوشمند خود به آن متصل شده و آهنگ موردعلاقه خود را بگذارید. عمر مفید باتری این اسپیکر به‌اندازه 12 ساعت است که می‌توانید در این 12 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، از موسیقی لذت ببرید. برای شارژ کردن آن هم باید از طریق USB اقدام کنید.

این اسپیکر از دستیار‌های هوشمند الکسا و گوگل نیز پشتیبانی می‌کند و از این نظر، یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های سال 2022 به شمار می‌رود. این اسپیکر برای همه مکان‌ها و حتی فضای باز هم کاملاً مناسب است و صدای بسیار خوبی به تمام مناطق می‌رساند.

نکته جالب‌توجه درباره اسپیکر پرتابل Bose Home این است که در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است و طراحی بسیار زیبا و مینیمالیستی دارد. دسته‌ای در بالای این اسپیکر تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید آن را راحت‌تر حمل کنید.

با وجود همه این قابلیت‌ها، ممکن است برخی از افراد فکر کنند که قیمت این دستگاه نسبت به قابلیت‌های که عرضه می‌کند، زیاد است و ارزش خرید زیادی ندارد. این‌درحالی‌است‌که اگر به کیفیت ساخت اسپیکر اهمیت می‌دهید و به دنبال یک دستگاه خوب برای شنیدن موسیقی با کیفیت بالا هستید، اسپیکر پرتابل Bose Home می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 قرار داده‌ایم.

اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022
راهنمای خرید اسپیکر پرتابل در سال 2022

در این راهنمای خرید اسپیکر‌ پرتابل در سال 2022 باید به اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 اشاره کنیم که با ابعاد 220.9×95.5×93.2 میلی‌متر و وزن 950 گرم ساخته شده و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. این دستگاه دارای بلوتوث نسخه 5.1 است که وقتی با بلوتوث گوشی به آن وصل می‌شوید، تا محدوده 10 متری موسیقی را همچنان پخش می‌کند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما این دستگاه را به‌عنوان یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های سال 2022 قرارداده‌ایم، عمر باتری فوق‌العاده خوب آن است که می‌تواند به‌اندازه 20 ساعت شارژ داشته باشد. البته این موضوع تا حد زیادی بر میزان ولوم موسیقی بستگی دارد و اگر صدا را کمتر کنید، می‌توانید از آن در زمان بیشتری استفاده کنید.

دکمه‌های تنظیم کنترل این اسپیکر در بخش بالایی آن قرار گرفته‌اند که شامل یک دکمه کنترل پخش، پاور و تنظیم صدا می‌شوند که به همراه دکمه برای وصل کردن بلوتوث در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. گزینه Party Boost نیز می‌تواند میزان صدا را تا 11 زیاد کند.

محدوده فرکانس این اسپیکر بین 20 تا 65 کیلوهرتز است و برای مکان‌های مختلف، عملکرد کاملاً خوبی دارد. با استفاده از USB می‌توانید این دستگاه را شارژ کنید. البته باید بدانید که اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 ورودی AUX ندارد.

از مهم‌ترین مزایای این اسپیکر که باعث شده در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 شناخته شود، می‌توان به صدای فوق‌العاده بلند و عمر باتری خوب آن اشاره کرد که به همراه کیفیت صدای بی‌نظیر، به شما امکان پخش موسیقی در مکان‌های مختلف را می‌دهد. اگرچه عمر باتری این اسپیکر به نسبت زیاد است، به همان اندازه باید برای شارژ کردن آن زمان زیادی بگذارید.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر JBL Xtreme 3

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

اگر به دنبال یک اسپیکر هستید که صدا را با کیفیت عالی و بلند پخش کنید، اسپیکر بلوتوثی JBL Xtreme 3 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این اسپیکر با ابعاد 139.9×29.8×13.4 میلی‌متر و وزن 2.5 کیلوگرم، نسبتاً سنگین است و اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، بهتر است آن را در مکان ثابتی قرار دهید. این اسپیکر با قدرت 100 واتی که دارد، می‌تواند از جوانب زیادی شما را راضی کند.

ازآنجاکه این اسپیکر دارای گواهی IP67 است، خیال شما را بابت نفوذ گردوغبار و پاشش آب راحت می‌کند. به همین دلیل هم می‌توانید از این دستگاه تقریباً در هر مکانی استفاده کنید و از هیچ جهت هم نگران نباشید. با استفاده از بلوتوث نسل 5.1 این دستگاه می‌توانید به آن متصل شده و آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید.

اتصالات اسپیکر شامل جک ۳.۵ میلی‌متری، USB-C و خروجی USB-A می‌شوند. فرقی ندارد که بخواهید از طریق کابل AUX به اسپیکر وصل شوید یا از طریق بلوتوث؛ به‌طورکلی، این دستگاه که در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 قرار می‌گیرد، کیفیت صدای خیلی خوبی دارد و آهنگ‌ها را با شفافیت کاملی به گوش شما می‌رساند.

باتری با کیفیت این اسپیکر باعث شده است که بتوانید تا 15 ساعت از این دستگاه استفاده کنید و نیازی به شارژ کردن آن هم نداشته باشید. همچنین این دستگاه که قابلیت پاوربانک داخلی هم دارد که به شما اجازه می‌دهد که از طریق USB آن را شارژ کنید. این قابلیت باعث می‌شود که بتوانید از اسپیکر JBL Xtreme 3 در مسافرت هم استفاده کنید.

بااین‌حال، برخی از افراد به این اسپیکر ایراداتی هم وارد کردند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نداشتن هندزفری و ویژگی‌های هوشمند است. این دستگاه یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های سال 2022 است که در بازار کنونی وجود دارد و کیفیت صدای بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

UE Megaboom 3

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022
بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل UE Megaboom 3 هم یکی دیگر از دستگاه‌هایی است که شما می‌توانید از کیفیت فوق‌العاده زیاد آن لذت ببرید. هنگامی که با گوشی خود به دستگاه متصل می‌شوید، می‌توانید از فاصله دور هم آهنگ‌ها را تنظیم و کنترل نمایید. این اسپیکر برای صدای استریو با دستگاه‌های قدیمی‌تر Megaboom و Boom نیز جفت می‌شود و بیس خیلی خوبی دارد.

از نظر عملکرد شارژدهی نیز اسپیکر بلوتوثی UE Megaboom 3 می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. زیرا این اسپیکر می‌تواند به مدت 20 ساعت شارژ را در خود نگه دارد. ضدآب بودن آن نیز یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود که باعث شده ما این اسپیکر را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 قرار دهیم.

اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore 3

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

یکی دیگر از بهترین اسپیکر‌های بلوتوثی که در لیست بهترین اسپیکر پرتابل در سال 2022 قرار می‌گیرد، اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore 3 است. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد که صدا را تا حد زیادی افزایش دهید و از کیفیت بسیار خوب آن لذت ببرید. برای ساخت این اسپیکر از مواد باکیفیت استفاده شده است که باعث می‌شود عمر آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

باتری فوق‌العاده این دستگاه تا 24 ساعت دوام می‌آورد و نیازی ندارید که دائم آن را به شارژ بزنید. این ویژگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باعث محبوبیت این اسپیکر شده است.

علاوه بر همه قابلیت‌های مثبت، ویژگی مهم دیگر اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore 3، ضدآب بودن آن است. این دستگاه می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب کاملاً سالم باشد و هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

Tribit StormBox Blast

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

اگر به دنبال یک اسپیکر بزرگ هستید که مقاومت بدنه خیلی خوبی داشته باشد، اسپیکر بلوتوثی Tribit StormBox Blast می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این اسپیکر بلوتوثی علاوه بر داشتن استاندارد IPX7 که باعث می‌شود در برابر گرد وغبار و آب مقاوم باشد، عمر باتری فوق‌العاده خوبی دارد و می‌توانید از آن به مدت 30 ساعت استفاده کنید که رقم بی‌نظیری است.

از نظر کیفیت صدا نیز این اسپیکر می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. زیرا علاوه‌بر داشتن بلندی صدای عالی، کیفیت و بیس صدا نیز کاملاً خوب است و می‌توانید از آن برای هر مکانی استفاده کنید. پس اگر می‌خواهید یک اسپیکر باکیفیت خریداری کنید که بتوانید در تمام طول روز نیز از آن استفاده کنید، اسپیکر Tribit StormBox Blast انتخاب خوبی است که در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022 قرار می‌گیرد.

اسپیکر بلوتوثی BTS061

بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022
بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

بهترین اسپیکر خانگی با نام انرجایزر مدل BTS061 مجهز به درایور‌های قدرتمندی است که با استفاده از آن‌ها انواع موسیقی را با توان کلی 6 وات و صدایی واضح پخش می‌کند؛ به علاوه مجهز به فناوری حذف نویز می‌باشد و صدایی کاملا شفاف را در هر زمان به گوش شما می‌رساند.

شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده روی بدنه پخش موسیقی را به راحتی کنترل کرده و میزان صدا را بر‌اساس نیاز خود تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های اسپیکر که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، پشتیبانی از میکروفون داخلی است که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از گوشی همراه به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و مکالمه‌ای لذت بخش را در هر زمان تجربه کنید.

از دیگر مواردی که باعث می‌شود BTS061 به عنوان بهترین اسپیکر خانگی شناخته شود، ارائه چندین راه اتصال است؛ یکی از این راه‌ها استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 است که اتصالی بی‌سیم را حتی در فاصله 10 متری برقرار می‌کند و موسیقی‌های مورد علاقه شما را با کیفیتی بالا پخش می‌کند. علاوه بر آن مجهز به پورت USB و کارت حافظه جانبی می‌باشد که با استفاده از آن‌ها نیز محتوای صوتی را با کیفیت بالایی انتقال داده و تجربه شنیداری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

اسپیکر همچنین مجهز به یک جک 3.5 میلیمتری می‌باشد که با استفاده از آن اتصالی با‌سیم را برقرار می‌کند و نگرانی شما را بابت تخلیه شارژ به طور کامل از بین می‌برد. بهترین اسپیکر خانگی با نام BTS061 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت تامین می‌کند که با یک بار شارژ کامل، 6 ساعت زمان استفاده بی‌وقفه را فراهم می‌کند.

سؤالات متداول

برای خرید اسپیکر به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهم‌ترین موضوعاتی که قبل از خرید اسپیکر باید به آن توجه داشته باشید، باتری، کیفیت و بلندی صداست. مخصوصاً اگر می‌خواهید از اسپیکر در فضای باز استفاده کنید، توجه داشته باشید که بلندی صدا برای این کار کاملاً مناسب باشد. همچنین وزن و ابعاد اسپیکر نیز برای حمل آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر می‌خواهید از اسپیکر خود در مکان‌های مرطوب استفاده کنید، باید به داشتن گواهی IPX7 نیز توجه داشته باشید.

کدام اسپیکر از نظر باتری عملکرد بهتری دارد؟

در لیستی که ما معرفی کردیم، اسپیکر Tribit StormBox Blast از نظر عملکرد شارژدهی یکی از بهترین‌ها است که می‌تواند با یک بار شارژ کردن به مدت 30 ساعت موسیقی پخش کند. البته فراموش نکنید که عملکرد شارژدهی اسپیکرها به میزان ولوم آن‌ها نیز بستگی دارد و اگر می‌خواهید اسپیکر شما در مدت‌زمان بیشتری شارژ را در خود نگه دارد، باید صدای آن را کمتر کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع:  zoomikweb ،etebarkala

نظر شما درباره راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر