;
coinex

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان ؛ راهنمای خرید اسپیکر پرتابل

اسپیکرهای بلوتوثی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین گجت‌هایی هستند که در بازه‌های قیمت مختلف در بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله به معرفی بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان می‌پردازیم.

مهم‌ترین مزیت اسپیکر‌های بلوتوثی این است که به‌راحتی می‌توانید با گوشی موبایل خود به آن‌ها وصل شوید و آهنگ‌های موردنظر خود را پخش کنید.

خرید اسپیکر‌های بلوتوثی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی آن‌ها را به هر جایی که می‌خواهید ببرید. البته توجه داشته باشید که قبل از خرید، بهتر است اطلاعات کاملی درباره هر اسپیکر به دست بیاورید تا بدانید خرید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

مهم‌ترین موضوعی که قبل از خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت اسپیکر است. درصورتی‌که اسپیکر موردنظر شما کیفیت صدای خوبی داشته باشد، می‌تواند صدا را به‌خوبی منتقل کند و نویزها را از بین ببرد. بعد از توجه به کیفیت صدای اسپیکر، باید به طراحی ظاهری آن دقت کنید. به این معنی که باید بتوانید اسپیکر را به‌راحتی حمل کنید و از این نظر مشکلی نداشته باشید.

در نهایت، آخرین موضوعی که هنگام خرید یک اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن است. اسپیکر‌ها با قیمت‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. در اینجا ما راهنمای خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بدانید که خرید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 19

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

در راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان ، اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 19 یکی از بهترین گزینه‌ها است که قابلیت‌های زیادی دارد. این اسپیکر بلوتوثی علاوه‌بر قیمت مناسب، دارای رقص نور است که می‌تواند توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند. بخش جلویی این اسپیکر کاملاً LED کار شده که باعث می‌شود در محیط‌های تاریک، رقص نور جذابی به نمایش بگذارد.

این اسپیکر که در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار گرفته است، با ابعاد 210×94×94 میلی‌متر و وزن 400 گرم روانه بازار می‌شود. به همین دلیل هم موقع حمل کردن آن هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. این اسپیکر یک بند دارد که با استفاده از آن می‌توانید راحت‌تر آن را حمل کنید.

برای تنظیم نور‌های رقص نور، می‌توانید از 5 دکمه‌ای که روی اسپیکر قرار گرفته استفاده کنید. سایر دکمه‌ها نیز برای خاموش و روشن کردن و همچنین کم یا زیاد کردن صدای اسپیکر کاربرد دارند. یکی از دکمه‌ها نیز وظیفه تغییر حالت را بر عهده دارد.

اتصال به این اسپیکر بسیار آسان است. همچنین با این اسپیکر می‌توانید از طریق بلوتوث و فلش مموری گوشی نیز وصل شوید که کیفیت بسیار خوبی دارد و از نظر عملکرد شارژی هم کاملاً رضایت‌بخش است. به همین دلیل هم ما آن را در لیست راهنمای خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان قرار داده‌ایم.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 19 با داشتن یک باتری 2400 میلی‌آمپر ساعتی، به مدت 3 تا 5 ساعت عملکرد شارژدهی دارد. برای فول شارژ کردن این اسپیکر هم به زمانی نزدیک به 3 یا 4 ساعت نیاز داریم. البته توجه داشته باشید که اگر از شارژ سیمی‌ استفاده کنید، باید زمان بیشتری برای فول شارژ شدن آن بگذارید.

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4620

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4620 هم بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان محسوب می‌شود که خط باریکی به شکل Z انگلیسی در وسط آن با اندازه بزرگ دیده می‌شود. یک بند هم مانند بقیه اسپیکرها در گوشه آن قرار گرفته که بتوانید راحت‌تر آن را حمل می‌کنید.

وزن این اسپیکر نسبت به مورد قبلی کمی بیشتر و به‌اندازه 524 گرم است. برای ساخت این اسپیکر بلوتوثی از مواد سیلیکونی و پلاستیک فشرده استفاده شده است که باعث می‌شود در طول زمان، کمترین آسیب را ببیند.

چهار دکمه روی این اسپیکر قرار گرفته‌اند که با استفاده از دو دکمه می‌توانید به موزیک قبلی و بعدی بروید. دکمه M به معنای Mode و برای تغییر حالت آهنگ است و آخرین دکمه نیز برای قطع وصل کردن آهنگ کاربرد دارد. همچنین از این دکمه برای پاسخ دادن به تماس‌ها نیز استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزایای اسپیکر که باعث شده ما آن را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار دهیم، این است که امکان وصل شدن به دو دستگاه به صورت همزمان را دارد. این اسپیکر دارای بلوتوث نسخه 5.0 است که با آن می‌توانید به اسپیکر وصل شده و موسیقی موردنظر خود را بگذارید. علاوه‌براین، بلوتوث مذکور قابلیت اتصال از طریق AUX را نیز دارد و در صورت نیاز، می‌توانید از کارت حافظه جانبی نیز استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4620 دارای توان خروجی 6 وات و محدوده فرکانس پاسخگویی 60 تا 20 هزار هرتز است. این اسپیکر از نظر کیفیت صدا نیز می‌تواند کاملاً رضایت‌بخش باشد. بااین‌حال، بلندی صدای آن چندان زیاد نیست که بتواند به تمام نقاط خانه برسد.

این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با یک بار شارژ کردن، می‌تواند بیشتر از 6 ساعت آهنگ پخش کند. البته عملکرد شارژدهی این اسپیکر تا حد زیادی به میزان صدای آن بستگی دارد. این بدان معنی است که اگر صدای آن را موقع موسیقی گوش کردن کم کنید، ممکن است بتوانید مدت‌زمان بیشتری از آن استفاده نمایید.

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4107

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4107 یکی از بهترین گزینه‌هاست که باید در این راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان به آن اشاره کنیم. این اسپیکر با ابعاد 365×80×55 میلی‌متر و وزن 700 گرم عرضه می‌شود که از نظر وزنی کمی سنگین است. ازاین‌رو، بهتر است از آن برای مکان‌هایی استفاده کنید که نیازی به جابجایی دائمی آن ندارید. با این‌حال،‌ ویژگی‌هایی دارد که می‌توان آن را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار داد.

در بالای این اسپیکر چندین دکمه تعبیه شده که مسئولیت تنظیم صدا، حالت اسپیکر و رقص نور را بر عهده دارند. بخش پشتی این دستگاه نیز محل قرارگیری درگاه‌های آن برای گذاشتن موسیقی است که شامل یک AUX، شیار کارت حافظه جانبی و USB-A می‌شود. همچنین در این بخش درگاهی برای شارژ اسپیکر نیز وجود دارد.

یکی از مزایای اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4107 که باعث شده آن را به‌عنوان بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان بشناسیم، این است که نوعی میکروفون داخلی دارد و به شما این امکان را می‌دهد به‌راحتی به تماس‌های خود پاسخ دهید. بلوتوث نسخه 5.0 در این اسپیکر تعبیه شده است که عملکرد بهینه‌ای دارد. همانند موارد قبلی، این اسپیکر هم قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه را دارد.

اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4107 دارای توان خروجی 10 وات و محدوده فرکانس پاسخگویی بین 80 تا 20 هزار هرتز است. به همین دلیل هم فرقی ندارد از این اسپیکر در محدوده داخل منزل یا فضای باز استفاده کنید؛ به‌طورکلی، این دستگاه در هر مکانی بلندی و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی نیز در این دستگاه تعبیه شده که با صدای 80 درصد، عملکرد شارژدهی 5 الی 6 ساعت دارد و برای شارژ کردن آن هم باید 2 ساعت زمان بگذارید. به همین دلیل هم می‌توان با اطمینان گفت که این اسپیکر از نظر شارژدهی در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان محبوبیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 55

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

یکی از محصولاتی که در لیست راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان معرفی می‌شود، اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 55 است که با وزن 490 گرم، وزن بسیار مناسبی دارد و می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. این اسپیکر به شکل مربعی ساخته شده و نواری در اطراف آن قرار گرفته است که باعث جذاب‌تر شدن آن می‌شود.

نکته جالب‌توجه درباره این دستگاه این است که در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. به همین دلیل هم این موضوع خیال شما را تا حدی بابت استفاده از اسپیکر در مناطق مختلف راحت می‌کند. چهار دکمه در بالای اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 55 تعبیه شده‌اند که برای تغییر حالت، پخش یا توقف موسیقی و کم یا زیاد کردن صدا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای اتصال به این اسپیکر، می‌توانید از AUX ،USB و یا ورودی کارت حافظه استفاده کنید. همچنین اتصال از طریق بلوتوث نیز می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای شنیدن موسیقی با صدای بلند را برای شما به ارمغان بیاورد. بلندی و کیفیت صدا در این اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK – 55 در این به بازه قیمتی کاملاً مناسب است.

بااین‌حال ممکن است چندان از بیس صدا راضی نباشید. باتری 1000 میلی‌آمپری این دستگاه توانایی پخش موسیقی بین 2 تا 4 ساعت را دارد. به همین دلیل هم در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار می‌گیرد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل GO 3

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان

با بررسی راهنمای خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان متوجه می‌شویم که اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل GO 3 نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که به‌راحتی در جیب جا می‌شود و می‌توانید آن را به هر مکانی که بخواهید ببرید.

این اسپیکر با ابعاد 87.5×75×41.3 میلی‌متر و وزن 200 گرم، یکی از بهترین اسپیکرهای قابل‌حمل است. این اسپیکر از گواهی IP67 نیز پشتیبانی می‌کند که از مقاومت دستگاه دربرابر آب و گردوغبار خبر می‌دهد.

البته کوچک بودن بدنه این اسپیکر باعث می‌شود که توان خروجی 4.2 واتی داشته باشد که نسبت به بقیه اسپیکر‌ها نسبتاً پایین است. کیفیت صدا می‌تواند تا حد زیادی شما را راضی کند. یک باتری 750 میلی‌آمپر ساعتی در اسپیکر این تعبیه شده که عملکرد شارژدهی آن در شرایط معمولی به 5 ساعت می‌رسد. اگر شما نیز به دنبال اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان می‌گردید که اندازه کوچکی هم داشته باشد، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل GO 3 می‌تواند شما را راضی کند.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S55

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

یکی دیگر از بهترین محصولاتی که در راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار می‌گیرد، اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S55 است که طراحی ساده و زیبایی دارد. این یکی از دلایلی است که باعث شده تا این دستگاه را در لیست بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان قرار دهیم.

نواری در اطراف بدنه این اسپیکر طراحی شده است که زیبایی آن را چندبرابر می‌کند. بااین‌حال، وزن آن به‌اندازه 590 گرم است که شاید کمی در برخی مکان‌ها شما را اذیت کند و بهتر است آن را در یک جای ثابت بگذارید.

دکمه‌های همرنگ با بدنه در این اسپیکر در بخش بالایی قرار گرفته‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید گزینه‌های مختلف مربوط به موسیقی را کنترل نمایید. این اسپیکر دارای درگاه‌های AUX ،USB-A و کارت حافظه جانبی است. همچنین شما می‌توانید از طریق بلوتوث نسل 5 نیز به این اسپیکر متصل شوید و با استفاده از گوشی آهنگ بگذارید.

بیشترین توان خروجی اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S55 به‌اندازه 10 وات است که به نظر می‌رسد بیشتر برای محیط‌های کوچک و سربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال، وقتی از این اسپیکر در اتاق خود استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که علاوه بر کیفیت و بلندی صدا، بیس کاملا خوبی دارد و می‌تواند شما را راضی کند.

این اسپیکر قدرت خود را از یک باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد و می‌تواند با یک بار شارژ کردن، تا 3.5 ساعت شارژ داشته باشد. برای فول شارژ شدن این دستگاه نیز باید تقریباً 2.5 ساعت زمان بگذارید. همچنین از دیگر دلایلی که باعث شده ما اسپیکر را به‌عنوان بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان بدانیم، داشتن میکروفون است که باعث می‌شود بتوانید به کمک آن با گوشی هم حرف بزنید.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر بلوتوثی شیائومی‌مدل MDZ-26-DB

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

اسپیکر دیگری که در راهنمای خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان به آن اشاره می‌کنیم، از برند شیائومی‌ است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اسپیکر بلوتوثی شیائومی‌ مدل MDZ-26-DB از نظر طراحی ظاهری کاملاً می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. این اسپیکر با وزن 227 گرم، یکی از بهترین اسپیکر‌های پرتابلی به شمار می‌رود که می‌توانید آن را به هر جایی ببرید.

شما می‌توانید با استفاده از گوشی‌های اندرویدی و iOS به این اسپیکر متصل شوید و همچنین به لطف داشتن میکروفون، می‌توانید از آن برای برقراری تماس نیز استفاده نمایید. مهم‌ترین و بهترین دلیلی که باعث شده ما این اسپیکر را به‌عنوان بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان به شمار بیاوریم، باتری فوق‌العاده آن است که عملکرد شارژدهی بی نظیری دارد.

این اسپیکر به باتری 1500 میلی‌آمپری مجهز شده که برای شارژ شدن آن تنها 2.5 ساعت زمان نیاز است. این اسپیکر توانایی نگهداری شارژ تا 8 ساعت را دارد که می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده طولانی‌مدت باشد. بااین‌حال، یکی از معایب این اسپیکر این است که از قابلیت درگاه تایپ سی پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل هم برای شارژ کردن آن باید از درگاه microUSB استفاده کنید که دارای بلوتوث نسخه 4.0 است.

این اسپیکر شیائومی‌ نیز مانند بقیه دستگاه‌های موجود در این لیست، دکمه‌های کنترل دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای تعویض آهنگ و کم یا زیاد کردن صدا اقدام کنید. به‌طورکلی، اگر به دنبال یک اسپیکر می‌گردید که بتوانید تا چندین ساعت از آن استفاده کنید و نیازی به شارژ کردن مداوم آن هم نداشته باشید، اسپیکر بلوتوثی شیائومی‌ مدل MDZ-26-DB می‌تواند بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان باشد.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s40

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s40 هم یکی دیگر از محصولاتی است که علاوه بر عملکرد شارژدهی بالا، بلندی صدای خوبی هم داشته باشد، در این راهنمایی خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان می‌توانیم این گجت را یکی از بهترین‌ها در بازار بدانیم.

اگرچه بلندی و کیفیت صدا در این اسپیکر کاملاً مطلوب است، اما وزن 720 گرمی آن باعث می‌شود که کمی سنگین باشد و به همین دلیل هم بهتر است در جای ثابتی آن را قرار دهید. برای این که بتوانید راحت‌تر این اسپیکر را حمل کنید، روی آن یک دسته قرار داده‌اند.

اگر چه این اسپیکر هیچ گواهی IP ندارد، اما تا حدودی در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است. برای اتصال به این اسپیکر، می‌توانید از طریق بلوتوث نسل 5.0، فلش مموری، کارت حافظه و AUX اقدام کنید. اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل s40 دارای یک باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی است که باعث می‌شود عملکرد شارژدهی بسیار خوبی داشته باشد. به همین دلیل هم آن را در لیست بهترین اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان قرار داده‌ایم.

سؤالات متداول

برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید یک اسپیکر بلوتوثی با قیمت نزدیک به 1 میلیون تومان را دارید، باید بدانید که برای خرید این محصول باید به نکات زیادی من‌جمله کیفیت و بلندی صدا توجه داشته باشید. همچنین وزن و ابعاد اسپیکر بلوتوثی تأثیر زیادی در قابلیت حمل آن دارند. اگر توان خروجی اسپیکر موردنظر شما زیاد باشد، می‌توانید به‌راحتی از آن در مکان‌های مختلفی استفاده کنید و از بلندی صدای خوب بهره‌مند شوید. همچنین بهتر است از اسپیکری استفاده کنید که میکروفون داشته باشد تا بتوانید از آن برای برقراری تماس استفاده نمایید.

قیمت‌ها در این راهنمای خرید اسپیکر پرتابل تا 1 میلیون تومان از کجا استعلام شده‌اند؟

قیمت اسپیکرهایی که در این فهرست جمع‌آوری شده، از فروشگاه‌های آنلاینی که این محصولات را عرضه می‌کنند، استعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر