;
coinex

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد و جدول زمانبندی انتشار نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ در دسترس قرار گرفته است.

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد. سامسونگ درمدت زمان بسیار کوتاهی گوشی‌های پرچمدار نسل‌های قبلی خود را به رابط کاربری One UI 5.1 مجهز کرده و این روند ادامه دارد. این موضوع سرعت‌عمل و مشتری‌مداری سامسونگ را به اثبات می‌رساند. اما حالا سامسونگ لیست گوشی‌هایی که در هفته سوم فوریه‌ی ۲۰۲۳ آپدیت One UI 5.1 را دریافت می‌کنند را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت One UI 5.1 گلکسی S20 FE منتشر شد

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های گلکسی مشخص شد

بسیاری از شما منتظر دریافت رابط کاربری One UI 5.1 هستید و علاقه‌مندید تا از زمان انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی یا تبلت گلکسی خود مطلع شوید.

به‌گزارش سم‌موبایل‌، گوشی‌های سری گلکسی S23 از همان زمان رونمایی با One UI 5.1 عرضه شدند. این غول کره‌ای چند روز پیش به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای سری گلکسی اس ۲۲ و سری گلکسی اس ۲۱ و گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر کرد. این به‌روزرسانی به سری گلسی اس ۲۰ و گلکسی S21 FE 5G و گلکسی S20 FE نیز رسیده است.

طبق اطلاعات سامسونگ، دستگاه‌های زیر در هفته‌ی سوم فوریه‌ی ۲۰۲۳ به One UI 5.1 به‌روزرسانی می‌شوند:

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های گلکسی مشخص شد

هفته‌ی آخر فوریه‌ی ۲۰۲۳ شاهد انتشار رابط کاربری One UI 5.1 برای این دستگاه‌ها خواهیم بود:

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های گلکسی مشخص شد

تعدادی از دستگاه‌ها نیز در هفته‌ی اول مارس ۲۰۲۳ این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد که عبارت‌اند از:

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های گلکسی مشخص شد

جالب است بدانید که کمتر از یک‌ ماه طول خواهد کشید تا سامسونگ One UI 5.1 را برای تمام این دستگاه‌ها منتشر کند. اولین به‌روزرسانی در ۱۳ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۴ بهمن ۱۴۰۱) منتشر شد. این شرکت تعهد زیادی به ارائه‌ی تجربه به‌روزرسانی سریع به مشتریان نشان داده است و در بین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، یکی از بهترین پشتیبانی‌های نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام لطفا مدل های a22 رو هم اضافه کنید تقریبا همراه با a51 آپدیت براش میاد

    پاسخ