;
coinex

تمام مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ از پلاستیک 100 درصد بازیافتی تهیه می‌شود

سامسونگ در جهت اهداف محیط‌زیستی خود تصمیم به استفاده از پلاستیک 100 درصد بازیافت شده در مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ را گرفته است.

سامسونگ در راستای سیاست‌های زیست محیطی خود از سال گذشته شروع به استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در ساخت گوشی‌های هوشمند و لوازم خانگی خود کرده است.

این برند کره‌ای امسال از مواد بازیافتی بیشتری در تولید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 کرده و قصد دارد این روند را نیز در آینده به همین شکل تداوم ببخشد. این تلاش‌های به‌گونه‌ای است که تصمیم دارد از پلاستیک‌های 100 درصد بازیافتی در مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: نمایشگر گلکسی زد فولد 3 بلافاصله با انقضای گارانتی می‌شکند؛ زمان‌بندی دقیق سامسونگ!

استفاده از پلاستیک بازیافتی در مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ قصد افزایش میزان استفاده از پلاستیک بازیافت‌شده و سایر مواد سازگار با محیط‌زیست را در محصولات خود را داشته تا در کاهش اثرات زیست‌محیطی به شرکتی فعال و پیشتاز تبدیل شود. پیش‌تر نیز این شرکت از مواد بازیافتی در ساخت سری گلکسی S22 و گلکسی S23 و همچنین برخی دیگر از گوشی‌های رده‌بالای خود بهره برد. غول فناوری کره‌ی جنوبی حالا تصمیم به بهره‌مندی کامل از پلاستیک‌های 100 درصد بازیافتی در تولید گوشی‌های هوشمند تا سال 2050 را در ذهن دارد.

مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ

گفتنی است که سامسونگ در تولید 12 قطعه‌ داخلی گلکسی S23 از پلاستیک بازیافتی بهره برده که نسبت به‌ نسل پیشین این دستگاه دارای 6 قطعه بیشتر بوده است. طبق اعلام این شرکت تا پایان سال 2023 برنامه کاهش 15 تن تور ماهی‌گیری دور ریخته‌شده در اقیانوس‌ها در دستور کار قرار دارد.

«پارک سونگ سان»، معاون اجرایی و رئیس تیم تحقیق‌وتوسعه‌ی مکانیکی سامسونگ MX در این رابطه بیان داشت: «شاید بپرسید کمپین ما چه تأثیری روی محیط‌زیست خواهد داشت، اما با توجه به سبد بسیار گسترده‌ی محصولات سامسونگ، این مقدار بسیار قابل‌توجه خواهد بود. ما فکر می‌کنیم این اقدام می‌تواند بازتاب کوچک اما معناداری برای هر مشتری داشته باشد».

پارک سونگ سان همچنین اظهار کرده است که شرکت سامسونگ با همکاری سایر برندها و شرکای خود، قصد کمک به بازیافت مواد کمیابی همچون طلا و کبالت را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از پلاستیک بازیافتی در مواد اولیه تولید گوشی‌های سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر