;
coinex

شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401 [+قیمت]

شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401 اعلام شد. ایران خودرو برای این طرح فروش 10 هزار دستگاه پژو 207 دستی را درنظر گرفته است.

شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401 برای فروش 10 هزار دستگاه از این هاچبک محبوب توسط ایران خودرو اعلام شد. این خودرو فقط در رنگ سفید عرضه شده و قیمت پایه آن ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. همچنین موعد تحویل آن طبق اطلاع شرکت سازنده، 31 خرداد 1402 خواهد بود. در ادامه جدول شرایط فروش پژو 207 دستی را ببینید.

بیشتر بخوانید: جریمه مالی بهمن موتور به علت گرانفروشی ؛ اولتیماتوم دولت به خودروسازان خصوصی!

شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401

شرایط فروش پژو ۲۰۷ دنده دستی در بورس ویژه اسفند ۱۴۰۱ اعلام شد. ایران خودرو ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دنده دستی را از ۲ اسفند ماه در بورس عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد از تاریخ سه شنبه ۲ اسفند ماه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را در بورس کالا عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401

ایران خودرو در این طرح پژو ۲۰۷ دستی سفید را با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از تاریخ سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل این خودرو نیز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

گفتنی است در این طرح امکان تغییر رنگ بدون هزینه به انتخاب خریدار شامل قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی متالیک، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، سبز کله غازی، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای تیتانیوم نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش پژو 207 در بورس 2 اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ماکه نمیدونیم چطور در بورس ثبت نام کنیم خدا لعنتتون کنه بی وجدان های دزد روز روشن مسوولان از ملت همیشه درصحنه خجالت بکشید ما حقمون هست با این اوضاع ما نفهمیدیم آقای رییسی این وسط چه کاره هس، روحانی گفت دیشب خواب بودم، صبح که بیدار شدم همه چیز گران شده،مسئولان حالا که روز هم خود را به خواب زدن همه آشکار ولی قانونی دزدی میکنن

    پاسخ

    برای ثبت نام کد بورسی لازم هست ؟واینکه باز هم باید بریم بانک حساب وکالتی انجام بدیم

    پاسخ