;
coinex

طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی [+شرایط خرید]

طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی کلید خورد. اما کدام شرکت‌های سازنده لاستیک در این طرح فروش اینترنتی شرکت کرده‌اند؟

طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی توسط دو شرکت ایران تایر و کویر تایر آغاز شد. براساس این اطلاعیه، دو شرکت مذکور از هم‌اکنون و شرکت بارز نیز به‌زودی اقدام به‌فروش لاستیک با نرخ دولتی می‌کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه‌ به وب‌سایت فروش این شرکت‌ها، اقدام به ثبت‌نام برای شرکت در این طرح کنند. لازم‌به‌ذکر است که قیمت این لاستیک‌ها فعلاً مشخص نیست اما هرچه هست از قیمت مصوب در نمایندگی‌ها و بازار آزاد پایین‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فردا موتورز بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی آغاز شد

شرکت‌های تایرساز داخلی کویر تایر، ایران‌ تایر و بارز فروش اینترنتی محصولات خود با قیمت مصوب دولتی را آغاز کرده‌اند تا لاستیک‌ها با قیمت مصوب دولتی مستقیماً به دست مصرف‌کننده‌ نهایی رسیده و متقاضیان بتوانند با قیمت کمتر از نمایندگی‌ها و بازار دو حلقه تایر خریداری کنند.

در شرایط خرید محصولات کویر تایر آمده است که جهت خرید، ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری کنید، با هر کدملی و پلاک خودرو، امکان خرید یک جفت تایر در هر شش ماه فراهم است و مشخصات خودرویی ثبت‌نام شده بایستی با مشخصات مندرج در کارت خودرو تطابق داشته باشد؛ در غیراینصورت سفارش لغو خواهد شد.

طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی آغاز شد

مبلغ نهایی قابل پرداخت شامل قیمت مصوب تایر، هزینه حمل (به ازای هر حلقه تایر ۵۰ هزار تومان) و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد) خواهد بود. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت چهار الی هشت روز کاری (از زمان تکمیل فرآیند خرید)، توسط اداره پست تحویل خریدار با ارائه اصل کارت ملی صورت خواهد پذیرفت. محصولات کویرتایر دارای چهار سال گارانتی است.

طبق اعلام شرکت بارز، فروش اینترنتی محصولات این گروه صنعتی به زودی آغاز خواهد شد. در شرایط خرید لاستیک دولتی از محصولات ایران‌تایر نیز آمده است که با هر کدملی و پلاک خودرو، در راستای توزیع همگانی سهمیه تایر امکان خرید یک جفت تایر در هر سال فراهم است، در جهت تسهیل فروش و تحویل خودرو، سامانه نوبت دهی اینترنتی ایجاد شده که پس از ثبت درخواست و تعیین نوبت مراجعه، مشتری می‌تواند به آدرس فروشگاه عرضه مستقیم شرکت مراجعه و با ارائه مدارک درخواستی تایر خود را تحویل گیرد. ضمن اینکه در فروشگاه عرضه مستقیم پذیرش پول نقد مجاز نیست و پردخت وجه صرفا از طریق کارت بانکی مقدور است.

کلیه تایرهای رادیال سیمی سواری عرضه شده دارای چهار سال و تایرهای نخی وانتی و باری دارای سه سال گارانتی، در قبال عیوب ناشی از فرآیند تولید هستند. متقاضیان خرید از شرکت کویرتایر می‌توانند با مراجعه به سایت‌های این شرکت‌های تایر ساز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش اینترنتی لاستیک به قیمت دولتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا انقدر دروغ میگید کدوم لاستیک دولتی برید ببینید کدوم سایت ها باز هست برا ثبت نام یا کجا داره لاستیک دولتی شماره همه نمایندگی ها رو هم بگیرید ببینید به جز دروغ و شایعه چیز دیگری نیست شما خواهشن انتقاد کنید از اینکه فقط حرف گفته میشه ولی همچین چیزی وجود ندارد اصلا هرجا هم رفتیم گفتن نداریم نمیدونیم واقعا دولت دلش میاد به مردم لاستیک نصف قیمت بازار بده معلومه نه چون گشنه زیاد داره که سیر هم نمیشن

    پاسخ