;
coinex

تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE فاش شد؛ سری فن ادیشن باز می‌گردد؟

تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE لو رفت. سری فن ادیشن سامسونگ که قابل پرچمدارهای این شرکت به‌حساب می‌آیند وارد نسل جدید خود می‌شوند.

یک نشریه کره جنوبی علاوه‌بر اعلام تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE اطلاعاتی دیگری نیز از این گوشی منتشر کرده است. آنطور که پیداست، سامسونگ قصد دارد گلکسی A74 را برای فروش بیشتر با نام گلکسی S23 FE معرفی کند و این گوشی به احتمال زیاد تا اواخر سال 2023 میلادی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: سری گلکسی اس 23 بدون نیاز به باتری و با اتصال مستقیم به برق کار می‌کنند!

تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE مشخص شد

براساس گزارش منتشر شده توسط نشریات کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد نسخه جدید گوشی سری Fan Edition خود را در قالب گلکسی S23 FE عرضه کند. انتظار می‌رود تا این دستگاه در نیمه دوم سال 2023، حدودا در ماه آگوست یا سپتامبر (مرداد/شهریور/مهر) معرفی شود.

دستگاه‌های سری گلکسی Fan Edition اولین بار در سال 2020 با عرضه گلکسی S20 FE معرفی شدند. از آن‌ها به عنوان یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از دستگاه‌های پرچمدار سری S سامسونگ یاد می‌شود. در حالی که S20 FE توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند و تقریباً در عرض یک سال حدود 10 میلیون دستگاه از آن فروخته شد، S21 FE نتوانست به این سطح از موفقیت برسد. علاوه بر این، سامسونگ تصمیم گرفت تولید S22 FE را به‌دلیل کمبود جهانی تراشه لغو کند.

تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE مشخص شد

در ادامه این گزارش توضیح داده شده که سامسونگ ممکن است میان رده پریمیوم آینده خود، یعنی گلکسی A74 را قربانی کند تا سهم بازار بیشتری برای S23 FE ایجاد شود.

نسخه قبلی آن، یعنی گلکسی A73 نتوانست در سال گذشته فروش قابل توجهی به همراه داشته باشد و در نهایت 3 میلیون دستگاه از آن فروخته شد. همچنین گفته شده که غول فناوری حتی ممکن است سال آینده سری A7 خود را کنار بگذارد. با این حال، همه‌چیز به میزان استقبال مشتریان از S23 FE بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر