;
coinex

قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ عرضه شد

قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ معرفی شد. واتس‌اپ نیز روز‌به‌روز به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود که برای ماهیت آن ضروری‌ است.

قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ منتشر شد. پیش‌تر نیز گفته بودیم که واتس‌اپ درحال کار روی قابلیتی به نام تصویر در تصویر است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به ماندن در صفحه واتس‌اپ هنگامی که مشغول صحبت در تماس ویدئویی هستند، بتوانند به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کنند. این امکان هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: قابلیت تبدیل ویس به متن در واتساپ ؛ کپی از روی دست تلگرام ادامه دارد!

قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ منتشر شد

متا به‌روزرسانی بزرگ iOS برای واتس‌اپ را عرضه کرده است. نسخه 23.3.77 واتس‌اپ که این هفته رصد شده است، سرانجام پشتیبانی تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند. این ویژگی‌ای است که کاربران iOS مدتی آن را درخواست کرده اند و همانطور که در گزارش جدید آمده، این شرکت آزمایش آن را پایان سال گذشته آغاز کرد.

همانند حالت‌های PiP در سایر پلت‌فرم‌ها، وقتی به برنامه دیگری می‌روید واتس‌اپ تماس ویدیویی شما را کوچک کرده و به پایین تصویر می‌برد تا به شما این امکان را بدهد همزمان با مشاهده شخصی که با او در حال چت کردن هستید، چند کار را انجام دهید.

قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ منتشر شد

اگر همین حالا قابلیت PiP در آیفون شما حضور ندارد متا خاطرنشان می‌کند که این ویژگی و سایر پیشرفت‌هایی که با آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ معرفی شده‌اند، «طی هفته‌های آینده» برای همه کاربران ارائه خواهند شد.

در مورد سایر ویژگی‌ها، WhatsApp 23.3.77 همچنین به شما امکان می‌دهد به اسنادی که از طریق برنامه ارسال می‌کنید، کپشن اضافه کنید. علاوه بر این، Meta تنظیمات چت گروهی را بهینه کرده است، که به شما امکان می دهد موضوعات و توضیحات طولانی تر را اضافه کنید تا بهتر توضیح دهید که گروه های چت شما در مورد چه چیزی هستند. همچنین گزینه جدیدی برای ایجاد آواتار وجود دارد که می توانید برای عکس پروفایل و استیکرهای خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت تصویر در تصویر تماس ویدیویی واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر