;
coinex

تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ بر اساس رنگ لباس ؛ پتنت جدید اپل!

اپل به دنبال ارائه قابلیتی جهت تنظیم رنگ بند اپل واچ با لباس و محیط اطراف کاربران، ویژگی تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ را در سری جدید ارائه می‌کند.

هم‌اکنون اپل مشغول بررسی‌های لازم جهت ارائه قابلیت جدیدی برای تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ است تا توانایی هماهنگی با لباس کاربر را ارائه کند.

براساس گزارش‌های منتشره در این مورد، اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن اشاراتی به ویژگی تغییر رنگ بند اپل واچ به عمل آمده است. طی توضیحات این پتنت ذکر شده است: «کاربران ممکن است تمایل داشته باشند تا بند ساعت خود را برای تنوع و بیان سبک خود شخصی‌سازی کنند. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است براساس لباس، سایر محصولات پوشیدنی، محیط یا ترجیحات دیگر خود، بند ساعتی با رنگی خاص بخواهد».

همچنین اخیراً گزارش‌های متفاوت دیگری نیز در مورد پتنت‌های اپل انتشار یافته است. طی یکی از این حق اختراع‌ها این غول فناوری کوپرتینویی به‌نظر روی توسعه موبایلی تاشو با حسگر لمسی در حاشیه آن در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: جو بایدن حامی جدید ممنوعیت واردات اپل واچ به آمریکا ؛ کوپرتینویی‌ها در بحرانی بی‌سابقه!

ارائه قابلیت تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ

غول کوپرتینویی در پتنت خود ضمن اشاره بر اینکه جهت ارائه چنین قابلیتی در بندهای ساعت «ویژگی‌های الکتروکرومیک» مورد نیاز است. طبق این توضیحات، در این مدل، به‌وسیله «ولتاژ اعمال‌شده» امکان نمایش تنوع رنگ‌ها و ترکیب‌های رنگی متفاوت بر روی بند وجود دارد.

تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ

اپل در ادامه پتنت خود تشریح کرده است: «انتخاب رنگ را می‌توان بدون برداشتن و تعویض بند ساعت انجام داد و تنظیم کرد. بر این اساس، رنگ‌های متنوعی را می‌توان در زمان‌های مختلف بدون نیاز به بند ساعت‌های مختلف برای هر رنگ یا ترکیب رنگ، نمایش داد».

تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ

افزون‌براین، براساس توضیحات ارائه‌شده، ظاهراً با تغییر رنگ بند ساعت امکان توجه به اعلان‌ها نیز برای کاربران وجود خواهد داشت. در پتنت اپل آمده است: «عناصر قابل‌تنظیم رنگ بند ساعت را می‌توان به‌طور مستقل مرتب و کنترل کرد، به‌گونه‌ای که به سیستم اجازه می‌دهد نمادها، اشکال و یا متن خاصی را با روشن‌کردن عناصر خاص نمایش دهد». بنابراین، با وجود این فناوری تغییر رنگ بندها، به‌نظر امکان نمایش یک پیام متنی روی بند اپل واچ فراهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر