;
coinex

احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ نسل جدید وجود دارد

احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ در نسل‌های بعدی این گجت هوشمند وجود دارد. گفته می‌شود نسل بعدی اپل واچ هوشمندتر و کاربردی‌تر طراحی خواهد شد.

براساس آخرین خبرها از اپل، این شرکت مشغول آزمایشات متعددی روی نسل جدید ساعت هوشمند است. به گفته افشاگران، احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ نسل بعدی وجود دارد. ساعت‌های هوشمند اپل یکی از پرطرفدار‌ترین گجت‌ها در میان دیگر گجت‌هاست که با هر بار معرفی مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند. به نظر می‌رسد شرکت اپل این‌بار نیز با اضافه کردن این قابلیت سعی دارد به کاربرانش یادآوری کند که بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

بیشتر بخوانید: دسترسی به نسخه بتا توسعه دهندگان iOS پولی می‌شود!

احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ قوت گرفت

اپل در هر نسل از ساعت هوشمند خود تلاش دارد با ارائه ویژگی‌های سلامت‌محور، مشتریانی جدید را به پایگاه وفاداران خود اضافه کند. براساس یک گزارش جدید، این غول فناوری اکنون به پیشرفتی قابل توجه در جهت افزودن سنسور قند خون به اپل واچ دست یافته است.

به‌گفته منابع داخلی، این سیستم نظارتی اکنون در مرحله «اثبات مفهوم» قرار دارد، بدین معنا که فناوری مذکور امکان‌پذیر بوده و می‌تواند در آینده به نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ اضافه شود. این مفهوم از لیزر برای تعیین غلظت گلوکز زیر پوست بهره می‌برد که اکنون ابعاد آن تا حد ممکن کوچک شده است. سیستم جدید علاوه بر آنکه می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت کمک کند تا شرایط خود را کنترل کنند، قادر است با صدور هشدار به افراد پیش‌دیابت تغییراتی را در سبک زندگی آنها ایجاد کرده تا از ابتلا به دیابت نوع ۲ جلوگیری کند.

احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ نسل جدید وجود دارد

 

این پروژه که برای مدتی طولانی در جریان بوده، از سال 2010 و هم‌زمان با خریداری استارتاپ نظارت بر قند خون RareLight توسط اپل آغاز به‌کار کرد. از آن زمان، این طرح پیش از اجرایی شدن توسط یک گروه طراحی اکتشافی (XDG)، به‌طور مخفیانه در جریان بود. اپل تاکنون از اظهارنظر در مورد وضعیت فعلی پروژه خودداری کرده است.

درحالی‌که پیش‌بینی برای زمان عرضه سنسور قند خون برای اپل واچ زود است، اما این شرکت بدون شک برای افزودن یک فناوری نظارتی غیرمستقیم برای سنجش گلوکز مصمم است. اپل ساعت هوشمند خود را با به‌عنوان یک ابزار ردیاب سلامت روانه بازار کرده که قادر به ویژگی تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی، سطح پایین اکسیژن خون و چرخه تخمک‌گذاری است.

سنسور پایش قند خون، بدون شک گامی مهم برای افراد مبتلا به دیابت خواهد بود. با عرضه این فناوری، آنها دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های تهاجمی برای سنجش مداوم گلوکز نخواهند داشت. بااین‌حال، هنوز از نحوه عملکرد و دقت این حسگر اطلاعاتی در دست نیست. از آنجاکه اپل معمولا پیش از تکامل فناوری، آن را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، این احتمال وجود دارد که دستکم در نسل آینده اپل واچ، شاهد سنسور قند خون نباشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره احتمال اضافه شدن سنسور قند خون به اپل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    شماره تماستون برای خرید تلفنی چنده

    پاسخ

    بسیار عالی و مفید بود واقعا استفاده کردم. کاش درمورد پاراگراف دوم بیشتر توضیح داده میشد اما در کل عالی بود.

    پاسخ

    مقالاتتون عالی بودن واقعا و کاملا ساده!

    پاسخ