;
coinex

لغو طرح فروش مدیران خودرو توسط وزارت صمت ؛ ماجرا چیست؟

طبق برنامه‌ از پیش اعلام شده، باید در روز شنبه، فروش محصولات مدیران خودرو در وبسایت این شرکت آغاز می‌شد اما با دستور وزارت صمت شاهد لغو طرح فروش مدیران خودرو بودیم.

شرکت مدیران خودرو طی هفته‌ای اخیر، شرایط فروش اینترنتی محصولات خود را اعلام و برنامه‌ریزی برای آغاز ثبت‌نام خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس را از روز شنبه 6 اسفند 1401 در وبسایت خود منتشر کرد.

بااین‌حال طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران، ثبت نام این خودروها با مشکلات زیادی روبرو بوده و بسیاری از مشتریان امکان تکمیل فرایند ثبت نام را در وبسایت مدیران خودرو نداشتند و با خطا مواجه شدند. در نهایت هم این طرح فروش اینترنتی توسط وزارت صمت لغو شد. اما علت این تصمیم ناگهانی چیست؟

بیشتر بخوانید: مالیات خودروهای لوکس تعیین و توسط مجلس تصویب شد

لغو طرح فروش مدیران خودرو از سوی وزارت صمت

با تداوم اعتراض کاربران به این وضعیت، ساعاتی پیش، براساس اعلام مدیران خودرو فروش اینترنتی محصولات این شرکت لغو شد. به ادعای مدیران‌خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت این شرکت را مجبور به توقف فروش اینترنتی محصولات خود کرده و ثبت نام این خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو انتقال یافته است.

لغو طرح فروش مدیران خودرو

مدیران خودرو به‌منظور اطلاع‌رسانی در این زمینه اطلاعیه‌ای را به این شرح منتشر کرده است:

«به‌اطلاع کلیه متقاضیان خرید محصولات شرکت مدیران خودرو می‌رساند، برابر با بخشنامه وزارت محترم صمت در راستای تمرکز فروش کلیه خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در حال حاضر این شرکت از ثبت هرگونه درخواست خرید متقاضیان معذور است. بنابراین به‌محض دریافت آخرین دستورالعمل نحوه فروش از سوی وزارت صمت، موضوع به هم‌وطنان عزیز اطلاع‌رسانی می‌شود.»

با توجه به متن این اطلاعیه به‌نظر در روزهای آینده، باید منتظر عرضه محصولات مدیران‌خودرو شامل خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو به مشتریان باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لغو طرح فروش مدیران خودرو از سوی وزارت صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    باسلام تاامروزکسی ازنحوه فروش مدیران خودرو ایراد نگرفت امروز ۹اسفند که من باهزاربدبختی درحالی ۶ماه پیش ثبت نام کرده بودم پول در بانک جمع کردم که واریز نمایم که به لطف دولتمردان محترم نشد .من برای این پول اوراق فروختن چیزهای دیگر فروختن که برنمیگردندوشده اند پول بی ارزش برای من دربانک خداراخوش می آید با هم نوعی اینجوربر خورد شود.لطفا مدیران محترم مدیران خودرو ثبت نام شده ها را در اولویت قراردهند.ممنون

    پاسخ

    بنده ماشینم را به امید ثبت نام ماشین بهتر فروختم
    این قسم از تصمیمات را نباید لحظه ای گرفت چون با زنگی مردم بازی میشود . باتشکر

    پاسخ

    باسلام من به این دستور وزارت صمت اعتراض دارم زیرا من ازشهریور در سایت مدیران خودرو ثبت نام نموده ام قیمت ۴۸۰۰۰۰۰۰۰۰میلون تومان بود به لطف مسیولینی وگران شدن دلار شده ۵۷۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومان کسانی که همان دلالان وزارت صمت هستند به عنوان اعتراض مثلاً کاربروزارت صمت هم در خدمتشان حق مارا که نوبتمان شده است میگیرند .واین ظلم است آقای وزیر صمت

    پاسخ