;
coinex

افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک ؛ جبران کسری توییتر در اسپیس ایکس!

شرکت اسپیس‌ایکس به علت عرضه خدمات اینترنت ماهواره‌ای در مناطقی با دسترسی سخت احتمالاً به‌دنبال افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک خواهد بود.

شرکت اسپیس‌ایکس در پی ارائه خدمات بهتر به تمامی مشتریان خود اخیراً افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک برای برخی از کاربران خانگی را به انجام رساند؛ ولی با این وجود مشتریان این سرویس هنوز نگران افزایش دوباره قیمت‌ها هستند. به‌نظر این نگرانی‌ها در پی آن است که این شرکت قصد فراهم‌سازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک با سرعت 100 تا 200 مگابیت بر ثانیه برای مشترکان در مناطق روستایی و ارتفاعات بالاتر را دارد.

بیشتر بخوانید: رقیب جدید استارلینک با هزاران ماهواره از چین می‌آید!

افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک

اسپیس‌ایکس در دسامبر خبر از عبور تعداد مشترکان این سرویس در سراسر جهان، از مرز یک میلیون نفر داده بود. در همین راستا این شرکت هفته پیش ایمیلی به مشتریان ارسال و در آن اعلام کرد که اشتراک خانگی استارلینک، برای افراد ساکن مناطق دارای ظرفیت محدود، از ۲۴ آوریل، به میزان 10 دلار افزایش قیمت خواهد داشت و از 110 دلار، به 120 دلار در ماه خواهد رسید.

افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک

در این میان اما کاربران شاهد کاهش قیمت برای مشتریان در مناطق دارای ظرفیت بالا، به میزان 20 دلار بودند و آن‌ها برای اشتراک ماهانه خود 90 دلار پرداخت خواهند کرد. این افزایش قیمت‌های اشتراک اینترنت استارلینک برای دومین بار در سال رقم خورده است.

در واقع پیش‌تر این شرکت در مارس 2022 به علت افزایش تورم، اقدام به افزایش قیمت اشتراک ماهانه استارلینک به میزان 11 دلار کرده بود و از 99 دلار، به 110 دلار رساند. همزمان، هزینه کیت استارلینک برای مشتریان جدید، از 500 دلار، به 600 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش هزینه اشتراک اینترنت استارلینک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر