;
coinex

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در MWC 2023 معرفی شد [+تصاویر]

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد. بسیاری از کاربران، این گوشی را رقیب اصلی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ می‌دانند.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2023 معرفی شد. شرکت تکنو برای این گوشی تاشو، تراشه پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000 پلاس را درنظر گرفته که برای اولین‌بار است در یک گوشی تاشو از این پردازنده استفاده شده است. پردازنده ذکر شده به طور اختصاصی برای این گوشی شخصی‌سازی شده که نتیجه آن مصرف بهینه انرژی و روان بودن گوشی بوده است.

بیشتر بخوانید: فناوری خلاقانه تکنو برای تغییر رنگ قاب پشتی گوشی در MWC 2023 معرفی شد [+ویدیو]

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد به‌عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 رونمایی شد

گوشی‌های منعطف و تاشو در حال فراگیر شدن هستند و تولیدکنندگان موبایل یکی پس از دیگری، به این رقابت وارد می‌شوند. حالا تکنو هم با گوشی فانتوم وی فولد به جمع بزرگانی مانند سامسونگ و هواوی پیوسته است.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در MWC 2023 معرفی شد [+تصاویر]

کمپانی سازنده فعلا جزئیات چندانی بروز نداده؛ اما این اولین گوشی تاشو کتابی است که از تراشه پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000 پلاس قدرت می‌گیرد. این چیپست 5G، به‌طور خاص برای همین گوشی کاستومایز و با فناوری 4 نانومتری TSMC، تولید شده است. نتیجه اینکه مصرف بهینه انرژی و عملکرد روان را توامان به ارمغان می‌آورد.

فانتوم وی فولد، دو شیار سیم‌کارت و در مجموع، ۵ دوربین دارد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حساسیت نوری بالا می‌شود. از دوتای آن‌ها هم می‌توانید برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنید.

فعلا اطلاعاتی از سایر مشخصات مهم، از جمله ظرفیت باتری و تاییدیه IP گوشی در دست نیست؛ اما در دوران سلطه سامسونگ بر بازار گوشی‌های منعطف، ورود بازیگران جدید به عرصه رقابت را باید به فال نیک گرفت.

گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد در MWC 2023 معرفی شد [+تصاویر]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی تاشو تکنو فانتوم V فولد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر