;
coinex

تاریخ رونمایی کنسول جدید نینتندو مشخص شد

برخی از افشاگران با مشاهده برخی از اطلاعات خبر از تاریخ رونمایی کنسول جدید نینتندو داده‌اند که احتمالا در سال 2023 رونمایی خواهد شد.

افشاگران می‌گویند نینتندو برنامه دارد که دو کنسول جدید رونمایی کند و از این دو، حداقل یکی در سال 2023 رونمایی خواهد شد و شاید مورد دیگر به سال 2024 موکول شود.

بیشتر بخوانید: ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها ؛ روشی برای کاهش سرعت روند زوال عقل سگ‌ها

تاریخ رونمایی کنسول جدید نینتندو

حساب کاربری Centro LEAKS در توییتر که از افشاگران به نام در حوزه کنسول‌های گیمینگ است می‌گوید دو مدل‌ جدید نینتندو سوییچ تا پیش از سال 2023 رونمایی خواهند شد. این دو مدل احتمالا نینتندو سوییچ 2 و نینتندو سوییچ 2 اولد هستند.

در همین بین یک افشاگر دیگر هم به نینتندو سوییچ جدید اشاره کرده و می‌گوید احتمالا سوییچ جدید طی ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد. احتمالا نینتندو در ابتدا صرفا یک مدل معرفی می‌کند و سپس به سراغ رونمایی از مدل‌ مجهز به نمایشگر اولد می‌رود.

تاریخ رونمایی کنسول جدید نینتندو مشخص شد

نینتندو کنسول سوییچ را در سال 2016 به‌صورت اولیه رونمایی و یک سال بعد عرضه کرد. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که این استراتژی برای نسل دوم کنسول نینتندو سوییچ نیز تکرار شود. احتمالا نینتندو سوییچ 2 امسال رونمایی و در سال 2024 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ رونمایی کنسول جدید نینتندو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر